پروژه راهسازی خیر ساز روستای قلات اوز از پیشرفت خوبی برخوردار است

مدیر کل راه وشهرسازی لارستان خبر داد: پروژه راهسازی خیر ساز روستای قلات اوز از پیشرفت خوبی برخوردار است

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی لارستان، مهندس محمدرضا باقری فرد مدیر کل راه وشهرسازی لارستان به همراه جلیل حسنی فرماندار ویژه لارستان از پروژه خیر ساز راه روستایی قلات واقع در بخش اوز لارستان بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند اجرایی این پروژه قرار گرفت.

باقرى فرد اظهار داشت : در حوزه استحفاظی این اداره کل خیرین زیادی وجود دارند و اکثر امکانات این شهرستان ها مانند مدرسه ، دانشگاه ، بیمارستان ، درمانگاه و مساجد با همت این بزرگواران ساخته شده است و با رایزنی هایی که با این نیک اندیشان طی چند سال اخیر صورت گرفته باعث شده بخشی از این خیرین در حوزه راهسازی و راهداری نیز ورود کرده و تا کنون ده ها کیلومتر جاده ، پل وحذف نقاط پرحادثه توسط این خیرین انجام  شده و چندین پروژه نیز در دست اجرا مى باشد. وی در خصوص پروژه خیر ساز روستای قلات تصریح کرد: این پروژه با همت اقای سید عبدالله حسینی از خیرین منطقه به طول ۴ کیلومتر در حال اجراست و با اتمام این پروژه دسترسی مردم  این روستا به جاده اصلی حدود ۵ کیلومتر کاهش خواهد یافت و ۲ دستگاه ابنیه فنی نیز در این محور ساخته شده است .

مدیرکل راه و شهرسازى لارستان افزود  : راه محور توسعه هر منطقه است و با توجه به وضعیت اقتصادی کشور از خیرین تقاضامندیم  تا در پروژه های راهسازی و راهداری بازوی توانمندی برای این اداره کل باشند و با اقدام خداپسندانه خود نقش بسزایی در پیشرفت و ابادانی منطقه ایفا نمایند  .


2 دیدگاه

  1. ان شاالله راه مربوط نیز ساخته بشه تا مسافت شیراز کوتاهتر بشه ١۱۰

  2. پیگیری احداث جاده کهنه قدیم تا هیرم بطول ۸ کیلومتر و حذف گردنه هیرم در راستای ایجاد مسیر و کریدور اوز به جهرم و شیراز و کوتاه تر شدن بیش از ۲۵ کیلومتر مسافت میتواند تاثیر مثبتی برای مردم اوز و بلوکات و سایر شهر ها و روستاهای منطقه جویم نیز داشته باشد

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد