چرخ بیست ونهمین دوره مسابقات فوتسال جام رمضان اوز به گردش در آمد

هیجده تیم فوتسال بخش اوز از اولین شب ماه مبارک رمضان چرخ بیست و نهمین دوره مسابقات فوتسال جام رمضان اوز را به گردش در آوردند.

این مسابقات با حضورتیم های اوزجوان، نفت، جوانان کهنه، وحدت کوره، امید بیدشهر، شاهین اوز، مربوطی کهنه، جلال قلات، جوانان نفت، امید مهاجرین، گلار، وحدت کوره، ستاره سرخ بیدشهر، جوانان شاهین، شهید جعفریان کهنه، دیسا محلچه، هود و جوانان اوز جوانان برگزار خواهد شد و تیم های حاضردر این دوره به مدت یکماه برای کسب جام قهرمانی در بیست و نهمین دوره مسابقات فوتسال جام رمضان اوز باهم به رقابت خواهند پرداخت.

دراین مسابقات تیم ها در دو گروه چهارتیمی و دوگروه پنج تیمی حضور دارند.

در اولین شب از برگزاری این مسابقات پس ازمراسم افتتاح این بازیها تیم اوزجوان و جوانان وحدت کوره با هم به رقابت پرداختند که در پایان تیم اوزجوان ۸ بر۱ جوانان وحدت کوره را مغلوب خود کرد و نفت اوز در مقابل مربوطی کهنه ۲ بر۱ تن به شکست داد و شهید جعفریان کهنه با جلال قلات به تساوی ۲ بر۲ رسیدند.

این مسابقات با حمایت مالی انجمن نواندیشان اوز و زیر نظر هیات فوتبال و کمیته فوتسال بخش اوز و با همکاری اداره ورزش و جوانان در سالن میر احمدی برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است این مسابقات یکی از باسابقه  ترین مسابقات فوتسال استان فارس است که تاکنون ۲۸ دوره از این بازیها در شب های ماه مبارک رمضان در اوز برگزار شده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد