کلینیک دندانپزشکی یوسف مختاری روستای کوره بخش اوز افتتاح شد

با حضور فرماندار ویژه لارستان؛

کلینیک دندانپزشکی یوسف مختاری روستای کوره بخش اوز افتتاح شد

با حضور فرماندار ویژه لارستان کلینیک دندانپزشکی مرحوم یوسف مختاری در روستای کوره بخش اوز لارستان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛ درمراسمی با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان؛ علی اصغر علی پور معاون سیاسی فرمانداری، دکتر یگانه معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان، محمد حسین آتش فراز بخشدار اوز، علما و روحانیون، معتمدین، خیرین و قشرهای مختلف مردم، کلینیک دندانپزشکی یوسف مختاری در روستای کوره بخش اوز لارستان افتتاح شد.

فرماندار ویژه لارستان در آیین افتتاح این کلینیک در سخنانی ضمن تقدیر از آقای چنگیز مختاری خیر این طرح و با تاکید بر اینکه ساخت این کلینیک گامی است در جهت سلامتی و رفاه و آسایش مردم؛ اظهار داشت: امیدواریم مسئولین دانشکده علوم پزشکی تلاش کنند که تحت هیچ شرایطی بخشی از  این ساختمان که در راستای ارائه خدمات درمانی و سلامت، به مردم خوب روستای کوره احداث شده است، بلا استفاده نماند و بایستی این فضا به امکانات بیشتر دندانپزشکی تجهیز شود و نیروی انسانی در آن مستقر گردند. کلینیک دندانپزشکی مختاری روستای کوره با زیربنای ۱۹۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد ریال توسط چنگیز مختاری ساخته شده است.

در این کلینیک که مجهز به دستگاه ها و تجهیزات دندانپزشکی با اعتباری افزون بر یک میلیارد ریال از سوی دانشکده علوم پزشکی شده است؛ خدماتی از جمله معاینه دهان و دندان، کشیدن، عصب کشی، جرمگیری و ترمیم و غیره ارائه می شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛ همچنین در کنار این کلینیک، یک واحد پانسیون پزشک نیز به بهره برداری رسید.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد