کمک ۱۵۲ میلیونی خیرین در سه ماهه نخست ۹۸

به گزارش پسین اوز و به نقل از دبیر موسسه خیرین بیمارستان امیدوار اوز در سه ماهه نخست سال جاری نیکوکاران با همت و سخاوت همیشگی خود افزون بر ۱۵۲ میلیون و ۶۸۱ هزار تومان به بیمارستان امیدوار کمک کرده اند.

مجید حلاجی گفت: عبدالحمید امیدوار بانی بیمارستان در این مدت هزینه حدود ۱۰ متر ساخت و نصب آبچک در بخش ورودی اداری بیمارستان و همچنین هزینه حدود ۵۰۰ متر مربع رنگ آمیزی و بهسازی نمای بیرونی و موتورخانه را نیز پرداخت کرده است. وی جمع پرداختی عبدالحمید امیدوار را بالغ بر ۲۵ میلیون و ۵۴۱ هزار تومان اعلام کرد و گفت: هیات امنای بیمارستان نیز هزینه حدود ۵۴۰ متر مربع رنگ آمیزی و نقاشی پانسیون ها را جمعاً به مبلغ ۷ میلیون و ۱۴۰ هزار تومان تامین و پرداخت کرده است.

بانو حاجیه کلثوم دانشپور نیز یک قطعه زمین به مساحت ۳۰۰ مترمربع و ارزش یکصد و بیست میلیون تومان برای ساخت پانسیون اهدا کرده است. حلاجی افزود: این اقدامات خیرخواهانه توانسته است روند بهداشت و درمان را در بیمارستان تسهیل و ارتقاء دهد. وی از همکاری دکتر کریمی رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان، وحید علمدار مدیر بیمارستان و دکتر شمسائی معاون درمان دانشکده و رئیس بیمارستان امیدوار و اعضای هیات امنا در جلب این کمک ها ستود و اظهار داشت انتظار می رود اعضای موسسه خیریه بیمارستان نیز در این موارد بیمارستان امیدوار اوز را همراهی نمایند.

یونس امیداور عضو هیات امنا و موسسه خیریه بیمارستان در این رابطه گفت: برنامه های زیادی برای جلب کمک خیرین در بیمارستان وجود دارد که به ترتیب اعلام خواهد شد.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد