گراش جوان فاتح جام قهرمانی مسابقات فوتسال جوانان شهرهای جنوب استان

تیم فوتسال گراش جوان با غلبه بر حریف خود در مسابقات فوتسال جوانان شهرهای جنوبی استان  قهرمان شد.

این مسابقات که تحت عنوان یادواره شادروانان منصور و نادر هاشم پور به میزبانی شهر اوز برگزار گردید با قهرمانی گراش جوان به پایان رسید.

در این مسابقات ۱۳ تیم نفت اوز ، مربوطی کهنه ، گراش جوان ، شهاب فیشور ، وحدت کوره ، مطهری فیشور ، شهدای لار ، ستاره آبی گراش ، ستاره سرخ بیدشهر ، شهید علی مختارلار، سایپای استوار لار، بهری بریز و امواج براک باهم به رقابت پرداختند که درنهایت دو تیم مربوطی کهنه و گراش جوان توانستند با پیروزی  بر حریفان خود در مرحله گروهی و نیمه نهایی به فینال این مسابقات راه یابند که در نهایت در دیدار پایانی دو تیم در یک بازی پایاپای و نفس گیر تیم گراش جوان توانست با نتیجه ۵ بر ۴ بر مربوطی کهنه پیروز شود و جام قهرمانی این بازیها را بدست آورد. این مسابقات در دو سالن ورزشی دانشگاه پیام نور و میراحمدی اوز زیر نظر هیات فوتبال بخش اوز و کمیته فوتسال این هیات برگزار گردید.

 مهرداد پیشدادمسئول هیات فوتبال بخش اوز در مراسم اختتامیه این مسابقات که باحضور انبوه تماشاگران دو تیم و مسئولین اداری و ورزشی شهر و شهرستان همراه بود از شرکت همه تیم ها در این مسابقات و حضور چشمگیر هوادران و مسئولین حاضر در سالن تشکر کردو ابراز امیدواری نمود که فوتسال منطقه بتواند به جایگاه واقعی خود در استان دست یابد.

در پایان از سوی کمیته برگزاری مسابقات به تیم های اول تا سوم علاوه بر کاپ های قهرمانی و مدال طلا و نقره و به تیم های اول تا سوم به ترتیب هر یک مبلغ ۱ میلیون تومان ، ۷۰۰ هزارتومان و ۵۰۰ هزارتومان که از طرف خانواده هاشم پور تدارک دیده شده بود اهدا نمود.

همچنین در این مراسم حسین علی ایران شاهی از تیم گراش جوان به عنوان بهترین بازیکن ، عبدhلواحد واحدی از تیم مربوطی کهنه به عنوان بهترین دروازه بان و فواد رهنورد از تیم مربوطی کهنه به عنوان آقای گل مسابقات با ۱۳ گل زده معرفی شدند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد