گفت و گو با خواننده آهنگ عالیجناب عشق پس از اجرای کنسرت در اوز

گزارشگر: علی تیرزن
مقدمه: آنهایی که اهل موسیقی پاپ هستند گروه هنری ایوان بند را با آهنگ عالیجناب عشق می شناسند. این گروه با اجرای این آهنگ توانسته است طرفداران بسیاری را در ایران و حتی کشورهای فارسی زبان برای خود پیدا کند، خواننده این گروه حسین شریفی و آهنگساز فوائد غفاری است. این دو هنرمند جوان تاکنون اجراهای بسیاری در سطح کشور داشته اند که یکی از کنسرت های آنها اخیرا در شهر فرهنگی اوز برگزار شد، که مورد استقبال خوب مردم بویژه جوانان این شهر و شهرهای همجوار قرار گرفت. چهارشنبه شب ۲۲ مردادماه پس از ساعتی تاخیر کنسرت گروه ایوان بند در تالار میراحمدی اوز که ظرفیت آن به طور کامل پر شده بود شروع شد.
حسین شریفی خواننده جوان این گروه در حین اجراء آهنگ های خود از حاضرین می خواست که او را در خواندن آهنگ همراهی کنند. یکی از پرمخاطب ترین آهنگ های اجرا شده آهنگ عالیجناب عشق بود که به خواست تماشاگران و با همخوانی آنها چند بار تکرار شد. در اجرای این کنسرت جلوه های ویژه کامپیوتری و نورپردازی از سطح نسبتا خوبی برخوردار بود و در رقص نور لباس ساده و سیاه خواننده و نوازندگان به شکلی بود که زیاد به چشم می آورد. در پایان این کنسرت زنده نشریه پسین اوز گفت و گوی مفصلی با حسین شریفی خواننده آن انجام داد که نظر خوانندگان محترم نشریه را به خلاصه شده این گفت و گو جلب می کنیم.


*ضمن خوش آمدگویی شما به شهر اوز و آرزوی موفقیت برای گروه هنری ایوان بند لطفا خودتان را بیشتر برای خوانندگان ما معرفی نماید؟
حسین شریفی هستم خواننده گروه ایوان بند متولد سال ۱۳۶۶ رفسنجان شهر پرآوازه پسته در استان کرمان که کار موسیقی از سن ۱۴ سالگی شروع کردم.
*چه چیزی باعث شد که برای اجرای کنسرت به اوز بیایید؟
از دوست خوبم حسین عبدیان که در زمینه تهیه کنندگی فعال هستند تشکر می کنم که باعث حضور گروه ایوان بند به این شهر شد تماس های مکرر و دیدارهای حضوری با ایشان سبب شد در اوز به اجرای کنسرت بپردازیم.
*اولین بار بود که در اوز به اجرای کنسرت پرداختید استقبال مردم چگونه بود؟
بله البته اسم شهر اوز را شنیده بودم ولی افتخار آمدن به این شهر را تاکنون نداشتم استقبال مردم بسیار خوب بود و حضور گرم جوانان به من انرژی مضاعف داد.
*گروه ایوان بند یعنی چه؟
ما یک گروه هنری هستیم که در زمینه موسیقی فعالیت داریم و ایوان بند در زبان های مختلف معانی متفاوتی دارد. مثلا به زبان فارسی ایوان بند یعنی شاه نشین به زبان عربی یعنی بخشش به زبان لاتین یعنی پسر جنگجو.
*نظرتان در مورد خوانندگی چیست و آینده را چگونه می بینید؟
خوانندگی برای من یعنی عشق و زندگی و آینده، امیدوارم به هدفی که در موسیقی دارم برسم.
*تعریف شما از موسیقی پاپ چیست و چرا این سبک را انتخاب کردید؟
موسیقی پاپ یعنی موسیقی عامه پسند که قشر عظیمی از جوانان دوستدار این نوع موسیقی و علاقه ذاتی باعث شد به این سبک از خوانندگی رو بیاورم از اول هم موسیقی پاپ گوش می کردم و باعث این اتفاق شد.
*یک خواننده پاپ برای این که خود را در کنار مخاطبان داشته باشد باید چکار کند؟
موسیقی دنیای سلیقه است خواننده باید باخواست مردم همراه باشد و تا بتواند در دل آنها جا داشته باشد یک خواننده باید بتواند محبوب مردم باشد نه معروف و مشهور.
*ارزیابی شما از اجرای کنسرت تان در اوز چیست؟
به نظر من عالی بود همه چیز در حد مطلوب اجرا شد.
*به عنوان کسی که در چرخه موسیقی فعالیت دارید چه صحبتی برای کسانی دارید که دوست دارند وارد این عرصه شوند؟
ورود به دنیای هنر و موسیقی کار سختی است تلاش و پشتکار و علاقه از ملزومات ورود به این عرصه است.
*قله آرزوهای شما کجاست؟
آرزوهای من سقف ندارد. محدود نیست و بی انتهاست.
*شما اجرا کدام یک از خوانندگان پاپ کشور را بیشتر می پسندید؟
هر خواننده ای که خوب بخواند من به کارهای او گوش می دهم.


*در اجرای کنسرت در اوز چه کسانی با شما همکاری داشتند؟
مسئولین اداره ارشاد، بخشداری و نیروی انتظامی و اشخاصی چون حسین عبدیان، پیام سوهانی، مهرداد پیشداد و عبداله اورنگ و دوستان دیگری که شرایط حضور و اجرای کنسرت در اوز را مهیا نموده اند و از همین طریق از یکایک آنها تشکر می کنم.
*به نظر شما با پول می شود آینده را ساخت یا با پشتکار؟
قطعا پشتکار و تلاش حرف اول را در موفقیت هر کاری می زند اما در شرایط فعلی اعتبار مالی نیز باید به حساب راههای موفقیت در هر زمینه ای محسوب کرد.
*تاکنون چند آلبوم به بازار عرضه کرده اید و کارهای بعدی شما چیست؟
تاکنون یک آلبوم تقدیم به مخاطبان خود کرده ایم اما در نظر داریم آینده برنامه های جدیدی به بازار عرضه کنیم اما فعلا در برگزاری کنسرت زنده برای مردم شریف ایران بیشتر فعالیت داریم.
*چه پیامی برای دوستداران خود در اوز دارید؟
خیلی خوشحالم که توانستم در این شهر به اجرای کنسرت بپردازم دوستداران خود را در هر کجای دنیا دوست دارم. گروه ایوان بند پایداری و ماندگاری خود را از وجود هواداران و دوستداران خود می گیرد.


1 دیدگاه

  1. حسین شریفی خوننده ی معروف

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد