آئین اختتامیه کلاس های تابستانی قرآن کریم در فیشور اوز

آئین اختتامیه کلاس های تابستانی کانون رضوان و بلال فیشور با تجلیل از ۱۹ حافظ قرآن کریم در فیشور برگزار شد.

به گزارش پسین اوز و به نقل از ایرنا مدیر ستاد فهما جنوب فارس گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد اهل سنت جنوب فارس نمونه عملی آیه شریفه: «واعتصموا بحبل الله جمیعاً» هستند که دوشادوش کانون های فرهنگی هنری مساجد اهل تشیع در صراط مستقیم وحدت اسلامی، ستون های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در حوزه دین و فرهنگ مستحکم می کنند.

محمدابراهیم اخوت افزود: برنامه ریزی اختتامیه کلاس های تابستانی کانون های رضوان و بلال با تجلیل از ۱۹ حافظ قرآن کریم در فیشور شهرستان اوز برگزار شد. اخوت اضافه کرد که بیش از ۴۰۰ نفر از نوجوانان و جوانان اهل سنت از استان های مختلف از جمله بوشهر، هرمزگان و فارس در کلاس های تابستانه به آموزش حفظ و قرائت قرآن مجید مشغول هستند.

گفتنی است در این آئین علما و مسئولان از جمله محمد ابراهیم اخوت (مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد جنوب فارس) شیخ احمد یگانه ( رئیس امور قرآنی اهل سنت جنوب کشور) حاج شیخ محمدصالح انصاری (خطیب و امام جمعه موقت شهرستان اوز) حاج شیخ محمدیوسف وخشوری (رئیس شورای ائمه جمعه و جماعت اهل سنت کشور) و سایر ائمه جمعه و جماعت اهل سنت جنوب و قرآن آموزان حضور داشتند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد