آغاز دیوارکشی پایگاه بهداشتی سلامت

به گزارش پسین اوز، و به نقل از مدیر انجمن اتحاد و توسعه شهرستان اوز و با حضور گروهی از مسئولان و معتمدان دیوارکشی پایگاه بهداشتی سلامت حضرت علی ابن ابیطالب(ع) با هزینه نیکوکار اهل اوز آغاز شد.

در آیین دیوار کشی محمود محبی رئیس شورای شهر اوز ضمن خیرمقدم گفت: شهر اوز را شهر خیراندیشان علم و فرهنگ باید نامید. وی آغاز ماه مبارک رمضان را نیز گرامی داشت و یادداشت انجمن اتحاد و توسعه را قرائت کرد. در این یادداشت اعلام شده بود که به همت نیکوکار محترم حاج غلامرضا بشیری نژاد عضو انجمن توسعه و اتحاد شهرستان اوز هزینه دیوارکشی را به مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال تامین و پرداحت شده است که مردم و مسئولان از همت وی سپاسگزاری کردند.

گفتنی است که پایگاه بهداشت سلامت حضرت علی ابن ابیطالب(ع) در بلوار امیراد واقع در منطقه مسکن مهر بعثت جنب ساختمان سیتی سنتر در حال ساخت واقع شده است که گرچه ۲ سال قبل افتتاح شده است ولی تاکنون فاقد دیوار و حصار ساختمان بوده است که با تلاش و پیگیری انجمن اتحاد و توسعه بویژه عبدالرحمن صالح و علی عسکر عسکری سرپرست اداره بهداشت و سلامت این مهم انجام شده است.

در آیین آغاز ساخت دیوار کشی پایگاه بهداشت سلامت حضرت علی ابن ابیطالب(ع)، دکتر جعفرپور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، علی اصغر علی پور فرماندار، صفدر منشی معاون و سینا آقایاری بخشدار مرکزی، دکتر کریمی و دکتر یگانه رئیس و معاون دانشکده علوم پزشکی، محمود محبی و جعفر راستگو و مهران عسکری از شورای اسلامی شهر، فروغ هاشمی رئیس اداره ارشاد، علی عسکر عسکری سرپرست اداره بهداشت و کارکنان پایگاه بهداشتی و جمعی از معتمدان شهر اوز حضور داشتند.


1 دیدگاه

  1. از حاضرین. در جلسه

    مسولین محترم. به فکر. استقرار. اداره شبکه بهداشت. ودرمان. در شهرستان. باشند. وجود. این. اداره ودر این. شرایط. کمک زیادی. به. بهداشت. ودرمان. منطقه. خواهد. کر

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد