آغاز عملیات احداث تونل شهیده باختر بیگلری در محور لار- بستک

به گزارش پسین اوز، و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی کلنگ ساخت تونل شهیده باختر بیگلری (پاسخند)در محور لار بستک به زمین زده شد.

طی مراسمی در صبح امروز۲۱ شهریور۹۸ و  با حضور حسن نیا معاون وزیر راه و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، جعفرپور نماینده مردم در مجلس، حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، باقری فرد مدیر کل راه و شهرسازی لارستان و برخی مسئولان محلی کلنگ آغاز ساخت تونل شهیده باختر بیگلری (پاسخند)در محور لار بستک را به زمین زده شد. با احداث این تونل گردنه صعب العبور پاسخند حذف خواهد شد. طول پروژه مذکور ۴۳۰ متر و اعتبار آن ۱۸۹ میلیارد برآورد شده است.


2 دیدگاه

  1. مدیریت. محترم. سایت

    شما. بسیاری. از. اخبار. سایت. های. خبری. لارستان. را. باز.نشر. می دهید. که. کار. بسیار. خوب. ولازمی. است. لطفا. اطلاعیه. نماینده. مجلس. اقای. جعفر. پور. نیز که.در تاریخ ۲۰ شهریور. در. سایته. ای. خبری. میلاد. وافتاب. لارستان. وبه. صورت. کتبی.در. لار. کنتشر. شده. است. ومربوط. به. ارتقای. اوز. می. باشد. هم. جهت. اطلاع. افکار. عمومی. بخش. اوز. منتشر. نمایید.

  2. همشهری دلسوز پیگیر احداث تونل کهنه قدیم به هیرم

     اکنون که  عملیات اجرایی احداث تونل در مسیر لار به بستک اجرایی شده است  اداره راه و ترابری اوز و مردم و شورای شهر اوز نیز لازم است  پیگیر احداث تونل در حد فاصل کهنه قدیم تا هیرم در مسیر جاده اوز به جهرم  شوند تا علاوه بر نزدیکی مسافت ۲۵ کیلومتری اوز  به جهرم و شیراز و حذف گردنه هیرم شوند تا ایمنی جاده بهبود یافته و از نظر اقتصادی با کاهش حدود ۲۵ کیلومتر در وقت و مصرف بنزین و سوخت صرفه جویی قابل توجهی صورت خواهد گرفت و این جاده از رونق بسیاری برخوردار شده و هزینه حمل کالا نیز کاهش خواهد یافت که توجیه اقتصادی نیز خواهد داشت

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد