آغاز مسابقات والیبال بانوان فارس در اوز

به گزارش پسین اوز، و به نقل از رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اوز مسابقات لیگ دسته یک والیبال بانوان استان فارس در شهر اوز آغاز شد.

در این دوره از مسابقات ۸ تیم بهین طراحان و شیراز جوان از شیراز، گل بسته و پدیده از فسا، پرتو فارس از مرودشت، آباده و یاران و نفت از اوز شرکت داشتند.

یوسف حسینی افزود: این مسابقات به مدت سه روز در ورزشگاه میراحمدی شهر اوز تا شناخته شدن قهرمان ادامه دارد. قهرمان این مسابقات به لیگ کشوری راه می یاید. مسابقات زیر نظر هیات والیبال بانوان استان فارس با همکاری اداره کل ورزش و جوانان فارس و با میزبانی هیات والیبال بانوان و اداره ورزش و جوانان شهرستان اوز برگزار می شود.

آیین افتتاح بازی ها صبح روز پنج شنبه ۲۸ آذر ۹۸ با رژه تیم های شرکت کننده و نمایش کودکان و دانش آموزان آموزشگاه مهر و ماه کرانی در حضور فرماندار و سایر مسئولان و معتمدان شهر اوز برگزار گردید. در این آیین ابتدا سیدیوسف حسینی رئیس ورزش و جوانان گزارش کوتاهی از مسابقات و سابقه ورزشی بانوان شهرستان اوز را ارائه داد و علی اصغر علی پور فرماندار نیز با اشاره به توانائی های بانوان در عرصه ورزش، اظهار امیدواری کرد که مهمانان خاطره خوبی را از شهرستان اوز داشته باشند.

گفتنی است که طاهر بهرام زاده نایب رئیس هیات والیبال بانوان استان فارس و خانم خواجه ئیان ناظر فنی مسابقات از استان در این آیین حضور داشتند.  


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد