آیین‌ افتتاحیه ششمین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای در آموزشگاه احمدیان

به گزارش پسین اوز، آیین‌ افتتاحیه ششمین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای با حضور مدیر آموزش و پرورش و معاونین آموزش و پرورش و مدیر و مربیان، جمعی از اولیاء و دانش آموزان امروز ۴ آذر، در آموزشگاه احمدیان برگزار شد.

در این آیین پس از حمل قرآن توسط حاملان قرآن، پخش سرود ملی و قرائت سوگندنامه پرچم توسط دانش آموزان و اجرای سرود همگانی، حمل مشعل و حرکالت نمایشی توسط دوچرخه سوار غزل دودکانلو میلان و اسیکت بازان، دانش آموزان در رشته های: ایروبیک، والیبال، بسکتبال، حلقه طناب، بازی های بومی و محلی، کاراته، اسکیت با مدیریت ناهید رستگار مربی ورزش این آموزشگاه به حرکات نمایشی پرداختند.

شازمان خادمی مدیر آموزشگاه احمدیان در این مراسم گفت: ورزش برای ما اهمیت بسیار زیادی از حیث سلامت، نشاط و شادابی دارد؛ ورزش امید را در جامعه ایجاد می کند و  به جامعه نشاط می بخشد. اجرای المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای زمینه‌ساز مشارکت هر چه بیشتر دانش‌آموزان در فعالیت‌های اجتماعی و تشویق آن‌ها به کار گروهی و تیمی در بین دانش آموزان را فراهم می کند.

در پایان لوح تقدیری به دانش آموزان مقام آور در جشنواره خوارزمی بهار و نگار کرامتی و  فریبا صالحی از دبیران آموزشگاه که این دانش آموزان را در مسابقات همراهی کرده بود اهداء شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد