اجرای پروژه بازسازی آسفالت ورودی روستای گلار

بنا به درخواست شورا و دهیاری روستای گلار، این پروژه با ۳۳۰۰ متر مربع زیر سازی و آسفالت، ۲۰۰ متر تک لبه کانیوو به مبلغ یک میلیارد تومان، اجرای آسفالت مشارکتی بنیاد مسکن و دهیاری با استفاده از محل قیر رایگان و ۱۵۰ میلیون تومان زیرسازی و تک لبه کانیوو با مشارکت خیرین ورودی روستای گلار بازسازی شد.

به گزارش حمیرا نامدار خبرنگار پسین اوز، کوه پیما رئیس بنیاد مسکن شهرستان با بیان این که: بنا به درخواست شورا و دهیاری طبق بازدیدی که داشتیم، زیرسازی و آسفالت ورودی روستا از لحاظ دفع آب مشکل داشت و با درخواست اجرای مجدد آسفالت و بهینه سازی شدن این منطقه با مشارکت خیرین و بخشی از سهم دولت ورودی روستا مجدداً آسفالت شد.

محمد محمدی فرماندار شهرستان اوز ضمن تشکر از شورا و خیرین روستای گلار گفت: این اتفاق در سال گذشته وضعیت مناسب نداشت و امروز این کار با مشارکت مردم و دولت انجام شده است. همچنین اصلاح پیچ های خطرناک هم که طراحی آن انجام شده در دستور کار است.

درخواست اهالی برای ساخت مخزن آب، جاده و راه که امر حیاتی است از فرماندار بود که قرار شد پس از بررسی و برنامه ریزی مطالبات مردمی در کمیته برنامه ریزی در دستور کار قرار گیرد.

عکاس: مریم سمیعی


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد