احداث باند دوم خنج _اوز به طول ۱۷ کیلومتر

به گزارش پسین اوز، و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی  لارستان مهندس باقری فرد مدیر کل در خصوص دوبانده شدن محور خنج به اوز اظهار داشت : این محور به دلیل واقع شدن در مسیر چند شهر و شهرستان و همچنین تردد بسیار زیاد خودرو در این محور از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی افزود : در حال حاضر دوبانده شدن  ۱۷ کیلومتراز این مسیربا عرض آن ۱۱ متر در دستور کار این اداره کل قرار دارد  و بیش از ۳۳۰هزار متر مکعب خاکبرداری و ۲۴۰هزار متر مکعب خاکریزی باید انجام شود و ۴۸ دستگاه پل نیز در این محور ساخته خواهد شد .

باقری فرد در پایان خاطرنشان کرد : رانندگان عبوری در این محور با همکاری با راهداران عزیز و زحمتکش و همچنین توجه به تابلو های اطلاعاتی و هشدار دهنده سفری خوش برای خودشان فراهم سازند.


4 دیدگاه

  1. قابل. توجه. مسولان.راهه. وشهرسازی. اوز

    لطفا. کسانیکه. اطلاع.دارند. روشن. کنند که این ۱۷. کیلومتر. دوبانده شدن جاده. از. سمت. اوز شروع. میشود. ویا. از طرف. خنج

  2. همشهر علاقمند به توسعه و عمران اوز

    مشخص شده است که این ۱۷‌کیلومتر از سمت اوز بطرف خنج میباشد یا بر عکس از طرف خنج بسمت اوز و یا هم زمزان از دو طرف شروع میشود. ایا عملیات اجرایی آن شروع شده است یا خیر و در غیر اینصورت از کی شروع میشود

  3. محمد رسول باغی

    با سلام به مسئولان زحمتکش و فعال راه و ترابری لارستان
    همانطوری که اعلام شده به نظر می رسد، تعریض این مسیر از طرف خنج به سمت اوز باشد، لذا بهتر و با واقعیت قرین بود که نام این مسیر را *خنج به گراش* اعلام می گردید، چون گشایش راه چک چک در دستور کار مجلس اعلام شده و بعد از اجرا، عملاً ماشینهای عبوری به سمت اوز نمی آیند مگر برای دیدار با همشهریان محترم اوزی و گرنه آنهایی که قصد مسافرت به بنادر و یا بزرگترین فرودگاه منطقه دارند، از مسیر راه چک چک می گذرند که امیدوارم گوارای وجود شهروندان گراشی فعال و بی مدعا باشد، که در زیرساخت شهرشان هیچ کوتاهی نکرده اند.
    محمدرسول باغی

  4. طبق روال معمول هرگاه مابین دوشهر قصد تعریض یا دوبانده کردن جاده ای باشد بصورت همزمان از سمت هر دوشهر و بطور همزمان و با طول یکسان عملیات دوبانده نمودن جاده شروع میشود لذا لازم است این تذکر به اداره راه و ترابری لارستان یاد اوری شود که عملیات دوبانده نمودن از سمت اوز بطول ۱۷ کیلومتر نیز در دستور کار قرار گیرد تا حقی از حقوق مردم اوز ضایع نشود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد