ارائه خدمات به ارباب رجوع از طریق میز خدمت

مدیر کل راه وشهرسازی لارستان از ارائه خدمات به ارباب رجوع از طریق میز خدمت خبر داد

به گزارش روابط عمومى اداره کل راه و شهرسازى لارستان، مهندس محمدرضا باقرى فرد از ارائه خدمات به ارباب رجوع از طریق میز خدمت در این اداره کل خبر داد.

باقرى فرد اظهار داشت: با عنایت به بخشنامه ریاست محترم جمهور و دستورالعمل استانداری، سازمان برنامه‌وبودجه در خصوص ارائه خدمات از طریق میز خدمت (حضوری و الکترونیکی ) به‌منظور جلوگیری از سرگردانی مردم در ساختمان‌های اداری دستگاه‌های اجرایی، پیشگیری از برقراری ارتباط غیراصولی و مفسده‌آمیز و در راستای اجرای حقوق شهروندی و همچنین تسهیل در امورات شهروندان شریف حوزه استحفاظی نسبت به راه اندازی میز خدمت حضوری برای ارائه خدمات به ارباب‌رجوع اقدام نموده است. وى ادامه داد: در تلاشیم در آینده اى نزدیک نسبت به ارائه خدمات از طریق الکترونیکی نیز اقدام نماییم.

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان در ادامه افزود: در ابتداى مرداد ماه سال جارى کلیه خدمات به ارباب‌ رجوع از این طریق میز خدمت حضوری انجام می‌پذیرد هرچند که قبلاً نیز چنین میزی در نظام اداری تعریف و وجود داشت که مسئول  مربوطه صرفاً وظایف راهنمایی و اطلاعات حضور و محل کار کارکنان  به ارباب‌رجوع را انجام می‌داد. وى تصریح کرد: درحال حاضر استقرار میز خدمت تحت هیچ شرایطی تشریفاتی نبوده و برای ارائه خدمات مستقر گردیده است.

باقرى فرد با بیان اینکه: مسؤول میزخدمت حضوری فردی شایسته، مورد اعتماد و آشنا به حقوق شهروندی می‌باشد، افزود: میز خدمت، پل ارتباطی ارباب‌رجوع با این اداره کل می باشد و میز مذکور طیف وسیعی از خدمات را در بر خواهد داشت.

وى در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان گرامی می‌توانند فقط از طریق میز خدمت حضوری با اداره کل ارتباط داشته باشند و در قبال درخواست، تقاضای ارائه خدمات، دریافت رسید نموده و موضوع مورد درخواست خود را پیگیری نمایند. در صورت ارائه پیشنهاد، انتقاد، راهکار راهبردی و یا عدم ارائه خدمت با اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات مکاتبه و یا با شماره ۵۲۲۴۱۱۶۰ –  داخلی  ۲۸۲۱  تماس حاصل فرمایند.


1 دیدگاه

  1. از اقای مدیرکل استدعا داریم که قبل از تصادف وحادثه جاده اوز گراش را خط کشی وبا زدن تابلوهای راهنما وگزاشتن بلوکهای حایل این جاده را ایمن نمایید باتشگر

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد