اشتغال آفرینی با آغاز ساخت ۳ طرح تولیدی در شهرک صنعتی اوز

کلنگ ساخت کارگاه های تولیدی تابلوهای الکترونیکی و تبلیغاتی، ساخت فرغون و ادوات فلزی و مونتاژ شیشه سکوریت با سرمایه گذاری افزون بر ۶۵ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در شهرک صنعتی به زمین زده شد.

به گزارش پسین اوز در پنجمین روز از دهه فجر با حضور فرماندار، شهردار، رئیس شورای شهر، کلنگ ساخت سه کارگاه تولیدی به شرح زیر در شهرک صنعتی به زمین زده شد:

۱- کارگاه تولیدی تابلوهای الکترونیکی و تبلیغاتی در زمینی به مساحت ۵ هزار مترمربع و ظرفیت تولید ۵۰ هزار کیلو با هزینه ۴۰ میلیارد ریال توسط حسینعلی نوبخت با ایجاد اشتغال ۸ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم.

۲- کارگاه تولیدی ساخت فرغون و ادوات فلزی در زمینی به مساحت ۶۸۰ متر مربع و ۲۶۰ متر مربع سوله و هزینه ای افزون بر ۱۵ میلیارد ریال توسط محمد سروی و ایجاد اشتغال ۱۰ نفر مستقیم و ۲۰ نفر غیر مستقیم.

۳- کارگاه مونتاژ شیشه سکوریت در زمینی به مساحت ۶۷۰ متر مربع و ۲۶۰ مترمربع سوله با هزینه ای معادل ۱۰ میلیارد ریال توسط احمد عسکری و ایجاد اشتغال مستقیم ۵ نفر و ۱۰ نفر غیر مستقیم.

در آئین کلنگ زنی علی اصغر علی پور فرماندار اوز گفت: سرمایه گذاری برای کارگاه های تولیدی و ایجاد اشتغال باعث جلوگیری از آسیب ها اجتماعی می شود.

فریدون نامی رئیس شورای اسلامی شهر اوز نیز اظهار داشت: ایجاد کارگاه های تولیدی، امید آفرین هستند.

سرهنگ فضل اله سلمانپور سرمایه گذاران تولید را سربازان جبهه اقتصاد نامید و گفت: تولید کنندگان توانسته اند آمریکای جنایتکار را شکست دهند.

مسعود کراماتی شهردار نیز از موفق بودن کارگاه های کوچک تولیدی سخن راند و برای سرمایه گذران آرزوی موفقیت کرد.

سینا آقایاری معاون فرماندار اظهار امیدواری کرد که در سال آینده شاهد افتتاح این طرح ها باشیم.

ابراهیم ماهوری سرپرست اداره صمت گفت: تولید و صنعت به هر جامعه ای رونق و پیشرفت می دهد و امروز سه طرح تولیدی که در سطح جنوب وجود ندارد. در این شهرستان کلنگ زنی می شود.

فروغ هاشمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر اجرائی ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان اوز گفت: از حضور فرماندار و معاون، رئیس صمت، شهردار، شورای شهر و شهرستان، جهاد کشاورزی، بنیاد مسکن، دامپروری، بهداشت، آبفا، شبکه بهداشت و درمان، پسین اوز و معتمدان در این آئین سپاسگزاری می شود. مسئولان از کارخانه تولیدی هرمز برکه با مدیریت اسماعیل رفیعی و کارگاه تولیدی کارتن مادر با مدیریت عارف مولوی بازدید و به مدیران این واحدها لوح تقدیر اهدا شد.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد