اطلاعیه سوم جهت متقاضیان ثبت نام شده مرحله اول طرح اقدام ملی مسکن شهر اوز

به گزارش پسین اوز و به نقل ازبنیاد مسکن شهرستان اوز، متقاضیان طرح اقدام ملی تامین مسکن ثبت نام شده مرحله اول که پیام مراجعه به بنیاد از امروز برایشان ارسال شده است، از ۲۳ خرداد لغایت ۳۱ خرداد با در دست داشتن اصل مدارک باید به این بنیادنسبت به تکمیل مدارک و مراحل ثبت نام اقدام نمایند .


ارائه اصل شناسنامه و کپی شناسنامه، اصل و کپی کارت ملی و گواهی کفالت متقاضی و‌ افراد تحت تکفل، گواهی نامه سکونت ۵ ساله از شرایط الزامی است .
رعایت فاصله اجتماعی و مراجعه با ماسک و دستکش الزامی و برای پیشگیری از ازدحام، تنها سرپرست با مدارک مربوطه مراجعه نماید.
تذکر ۱: متقاضیان ثبت نام شده مرحله اول که پیام مراجعه به بنیاد مسکن در خصوص احراز هویت ارسال شده است ،چنانچه در مهلت قید شده نسبت به مراجعه به بنیاد و تکمیل مدارک اقدام ننمایند ، بعد از مدت تعیین شده ،سیستم بطور اتوماتیک عدم تایید احراز هویت در شعبه در زمان مقرر را لحاظ می کند و عملا متقاضی از ادامه مراحل حذف می گردد .ضمنا امکان اعتراض را نیز از خود سلب می کند .
تذکر ۲:متقاضیان ثبت نام شده مرحله دوم نیاز به مراجعه در تاریخ فوق به بنیاد را ندارند و فقط در صورت پیامک تکمیل مدارک ،از طریق کافی نت یا سیستم شخصی نسبت به بارگذاری اقدام و تا تایید نهایی و پیام مراجعه به بنیاد صبر نمایند ‌.
تذکر ۳ :این اطلاعیه شامل متقاضیان که پیام تاریخ مراجعه از ۱۶ تا ۲۵ خرداد ارسال شده نمی باشد و این گروه می بایست تا ۲۵ خرداد نسبت به مراجعه و تکمیل مدارک اقدام و در غیر اینصورت بصورت سیستمی از ادامه مراحل حذف می شوند .


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد