اطلاعیه شماره٣٨ ستاد مدیریت بحران کرونا

: به گزارش پسین اوز ستاد مدیریت بحران کروناى شهرستان اوز اطلاعیه مهم شماره ٣٨ را در ١٠ بند منتشر واعلام کرد با متخلفین طبق مقررات برخورد مى شود:

بسمه تعالی
*اطلاعیه شماره ۳۸*

مردم شریف و فهیم شهرستان:
سلام و علیکم
پیرو اطلاعیه های قبلی و در راستای اجرای مصوبات ستاد مدیریت بحران کرونا شهرستان مبنی بر پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا و براساس مصوبه ستاد استانی تصمیمات به شرح ذیل اتخاذ و محدودیت های کرونایی به شرح زیر اعلام و بر اجرای آن تاکید می گردد:

🔴دورکاری کارکنان دستگاه‌های اجرایی شهرستان تا سقف ۵۰ درصد* افزایش یافته ولی مدیران دستگاههای اجرایی می بایستی دورکاری کارکنان را به صورت یک روز در میان تنظیم تا زمینه سفر فراهم نشود و اولویت با بیماران زمینه‌ای می باشند.

🔴تمامی خدمات حضوری بانک های سطح شهرستان تعطیل است. همچنین به شکلی برنامه ریزی گردد که خدمات ضروری به مردم ارایه شود و مشکلی برای بخش تولید، معیشت مردم و پرداخت تسهیلات پیش نیاید.
بانک‌های شهرستان باید خدمات الکترونیک خود را گسترش دهند و نسبت به تقویت درگاه خدمات الکترونیکی اقدام کنند تا مردم با مشکلی مواجه نشوند.

🔴فعالیت مشاغل غیرضرور در شهرستان تا ۲۰ آذرماه از ساعت ۱۸ تا صبح روز بعد تعطیل خواهند بود و فقط *فعالیت مشاغل ضروری گروه ۱ بارعایت پروتکل های بهداشتی بلامانع می باشد. (مشاغل ضرور و مجاز فعالیت شامل : نانوایی ها ، سوپرمارکت و خواربارفروشی ، میوه و سبزی فروشی، فروشگاههای مواد غذایی ، قصابی و گوشت مرغ ، فروشگاههای کالای تجهیزات پزشکی ، جایگاه های پخش مواد نفتی ، داروخانه ها ، مراکز درمانی و امدادی و خدمات آب و برق و گاز و تلفن)*

عمده اماکن، مراکز و اصناف زیر مجموعه اداره ورزش و جوانان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیریت آموزش و پرورش و اداره صنعت، معدن و تجارت و اصناف هستند که این باید بر مجموعه خود نظارت داشته باشند و پاسخگو باشند.

🔴برگزاری هر نوع تجمع در سراسر شهرستان ممنوع است و با مجوز دهندگان، شرکت کنندگان، سخنرانان و برگزار کنندگان برابر  ضوابط و مقررات برخورد می‌شود.

🔴برگزاری جلسات ضروری اداری حداکثر با حضور
*۱۵ شرکت کننده* و با هماهنگی شبکه بهداشت و درمان برگزار گردد.همچنین در جلسات اداری ضروری که قرار است در سازمانها و دستگاههای اجرایی شهرستان برگزار شود بیش از ۱۵ نفر حضور نداشته باشند و اگر جلسه‌ای با تعداد بیشتری برگزار شود تخلف است و با متخلفان برخورد می شود.

🔴آموزش دانش‌آموزان و دانشجویان همانند روال گذشته به صورت مجازی انجام شود.

🔴 نظارت ها بر روند اجرای پروتکل های بهداشتی و مصوبات ستاد شهرستانی مدیریت بیماری کرونا تشدید می ‌شود.

🔴مراسم تشییع و تدفین باید حداکثر با حضور ۲۰ نفر با رعایت پروتکل های بهداشتی و هماهنگی شبکه بهداشت و درمان برگزار شود.

🔘در بحث طرح ردیابی و در خانه ماندن بیماران کرونایی می بایستی شبکه بهداشت و درمان با کمک دستگاه‌های ناظر ذیربط قضایی، انتظامی و امنیتی برنامه ریزی کنند تا این طرح در سطح شهرستان بطور کامل و بی عیب و نقص اجرایی شود.

*ستاد مدیریت بحران کرونای شهرستان اوز*


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد