اطلاعیه فرماندار اوز درمورد مقابله باکووید ١٩

به گزارش پسین اوز ، فرماندار ورئیس شوراى تامین شهرستان اوز با صدور اطلاعیه ضمن تشکر از همکارى مردم به منظور پیشگیرى از انتشار کرونا ویروس همچنان مردم را به خوددارى از شرکت در اجتماعات ومراسم وادامه قرنطینه  خانگى ورعایت وبهداشت فردى توصیه کرد .


متن اطلاعیه به شرح زیر است:
*بسمه تعالی*
سلام و علیکم و رحمه الله
با لطف و عنایت حضرت باری تعالی و همدلی، اتحاد و برنامه ریزی دقیق اعضای محترم شورای تامین، همکاری سازمان های مردم نهاد و همراهی و مشارکت بی نظیر و ستودنی مردم عزیز و گرانقدر شهرستان، توفیق در ارشادات شورای تامین در عدم برگزاری مراسم چهارشنبه سوری و رعایت حقوق آحاد مردم جامعه حاصل گردید.
مجددا ضمن تاکید در  ضرورت توجه ویژه به رهنمودها و ارشادات مقام معظم رهبری( مدظله العالی) و دستورالعملهای اعلامی هیات محترم دولت و ستاد ملی، استانی و شهرستانی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا ، مردم عزیز را به خودداری از هرگونه اجتماعات و مراسمات که سبب شیوع بیماری گردیده و همچنین ادامه قرنطینه خانگی و بهداشت فردی توصیه می نمایم.
در پایان جا دارد از زحمات بی شائبه امام جمعه محترم و محبوب، علما و فضلا ء تسنن و تشیع، شورای شهرستان، شورای بخش، شورای شهر اوز و روستاهای تابعه، شهردار اوز و بالاخص نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی و بخشداران و اعضای محترم ستاد بحران شهرستان کمال سپاس و تشکر را داشته باشم.
*علی اصغر علی پور – رییس شورای تامین شهرستان اوز*


1 دیدگاه

  1. مردم. وتقاضا. از مسولین

    مردم اوز. باید درمنازل خود. خود. را فرنطبنه. کنند. تا هرچه. زودتر. این. مرض. ریشه کن. شود. با تشکر. از مسولین. زحمت کش دز اوز

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد