اعتبار نامه حسین زاده برای مجلس تحویل شد

به گزارش پسین اوز، و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، اعتبارنامه مهندس حسین حسین زاده منتخب مردم شهرستان های لارستان، خنج، گراش و اوز توسط معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان به وی تقدیم شد.

در نشستی با حضور مهندس حسین زاده نماینده جدید مردم در مجلس، جلیل حسنی حقیقی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان, علی اصغر علی پور، اصغر فرودی و مختار عباسی فرمانداران اوز، گراش و خنج و روسای هیات نظارت انتخابات در ۴ شهرستان لارستان، خنج، گراش و اوز در تالار فرمانداری ویژه لارستان برگزار شد.

ابتدا حسنی اظهار داشت قطع زنجیره بیماری کووید ۱۹ به وسیله اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی امکان پذیر است سپس گفت: بطورکلی ۱۱ هیات اجرائی در حوزه انتخابات فعالیت می کردند و در همه حوزه ها قانون و مقررات به طور کامل اجرا شد.

فرماندار ویژه لارستان افزود: جمعا ۳۹ نفر برای نمایندگی مجلس در این حوزه ثبت نام کردند، که در نهایت ۱۲ نفر از سوی شورای نگهبان تایید صلاحیت و به رقابت پرداختند. حسنی حقیقی در ادامه اظهار داشت: عوامل بسیاری در این انتخابات سالم موثر بودند و انتخابات دوم اسفند ۹۸ انتخاباتی قاعده مند و همراه روان سازی خوبی در امر اخذ آراء مردم و همراه باشور و نشاط سیاسی و اجتماعی و آرامش و امنیت کامل بود.

ستاد انتخابات حوزه مرکزی سعی کرد با آموزش، تبلیغات، اطلاع رسانی و تعامل و تعادل بین داوطلبان عملکرد خوبی را ارائه دهد. معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با اشاره به این که ۲۰۵ شعبه اخذ رای در حوزه شهرستان های لارستان، خنج، گراش و اوز برقرار که ۱۱۶ شعبه در لارستان، ۳۱شعبه در خنج، ۳۵ شعبه در گراش و ۲۳ شعبه در اوز کار انتخابات را به درستی انجام دادند که در پایان مهندس حسین حسین زاده با ۲۸ هزار و ۳۹۹ رای به عنوان نماینده مردم از مجموع ۸۷ هزارو ۹۳۰ رای صحیح انتخاب شد نماینده عالی دولت به در لارستان گفت: بیشترین مشارکت مردم در انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی در اسفند ۹۹ به ترتیب گراش، لارستان، خنج و اوز بوده است.

حسنی در ادامه ضمن تجلیل از خدمات دکتر جمشید جعفرپور نماینده فعلی مردم در مجلس شورای اسلامی برای مهندس حسین زاده نماینده جدید آرزوی موفقیت کرد و گفت: وی جوانی تحصیلکرده فعال و پای کار هستند. فرمانداران و مسئولان اجرائی ۴ شهرستان قول داده اند که با وی همکاری نمایند. رئیس حوزه انتخابیه لارستان، خنج، گراش و اوز شرط پیشرفت و توسعه را تعامل و همکاری مردم و مسئولان دانست. در ادامه جلسه مهندس حسین حسین زاده نماینده جدید مردم در مجلس، فرمانداران و روسای هیات نظارت نیز به ایراد سخن پرداختند.

در پایان نشست جلیل حسنی حقیقی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان پرونده اعتبارنامه برای مجلس شورای اسلامی را به مهندس حسین زاده به عنوان نماینده منتخب مردم شهرستان های لارستان، گراش، خنج و اوز تقدیم کرد.

گفتنی است که هر نماینده که در انتخابات پیروز شود دارای یک اعتبارنامه است که این اعتبارنامه باید از سوی همه نمایندگان مجلس پذیرفته شود. اعتبارنامه مجموعه مدارکی است که در ارتباط با سوابق کاری و نحوه هر نماینده در پرونده وی قرار می گیرد و نشان می دهد که دارنده آن برابر مقررات به نمایندگی مجلس انتخاب شده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد