اعلام مصوبات تقسیمات کشوری دولت به ادارات کل فارس

به گزارش پسین اوز، معاونت سیاسی و انتظامی استانداری فارس در نشستی با اعضای شوراهای اسلامی شهرو شهرستان، معتمدان و سرمایه گذاران شهرستان اوز گفت: معاونت سیاسی راضی به زحمت شما برای تشکر نبوده است چون این اقدام در راستای عدالت محوری وظیفه ما بوده است. وی نیز هفته وحدت را تبریک گفت و اظهار داشت: ارتقاء اوز و سایر بخش ها بیش از ۱۸ ماه زمان برده است.

بدیهی است مشکلات عدیده ای بوجود آمد خوشبختانه شورای تامین استان در چند جلسه با این طرح موافقت کرد. از نماینده مردم در مجلس و مردم شریف لار هم تشکر می شود. از مردم فرهنگ دوست اوز هم بخاطر انتشار آن بیانیه مهم در اولین روز قدردانی می گردد. آنچه بر عهده ما بوده انجام شد حالا نوبت آحاد مردم است که حمایت کنند و پای کار بیایند.

سیداحمد احمدی زاده افزود: پنج شنبه مورخه ۲۳ آبان ۹۸  مصوبات تقسیمات کشوری دولت را به ادارت کل اعلام می کنیم. اواخر هفته و یا اوائل هفته آینده نیز احتمالا سرپرست فرمانداری اوز معرفی شود.

بدیهی است گزینه ای انتخاب خواهد شد که رضایتمندی مردم را فراهم آورد. سعی خواهد شد با همکاری شما و فرمانداری به ترتیب ادارات نیز مستقر گردند. از هم اکنون برای جلب مشارکت مردم در انتخابات کوشا باشید. قبل از سخنان معاون سیاسی استاندار عبدالعزیز خضری دبیرستاد بزرگداشت ارتقاء، جعفر راستگو سخنگوی شورای استان، فریبا صالحی سخنگوی شورای اسلامی اوز، لیلا عزیزیان و بخشدار نیز از معاونت سیاسی و استاندار و مجموعه استانداری تشکر کردند و اظهار امیدواری نمودند که استانداری کمافی السابق آنان را حمایت کند.

جلسه که در ساعت ۱۱ و ۴۵ دقیقه صبح روز ۱۸ آبان آغاز شده بود در ساعت ۱۲ و ۴۵ پایان یافت.  


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد