افتتاح اتاق مادر و کودک بوستان  بهجت اوز با پیاده روی خانوادگی

اتاق مادر و کودک خیرساز اوز در پارک بهجت با حضور وپیاده روی مردم و مسئولان افتتاح شد.

به گزارش پسین اوز بنا به دعوت هیات ورزش های همگانی عصر روز یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ گروهی از مردم و مسئولان ازمیدان فجر شهر اوز، به سوی بوستان بهجت به مدت ۴۵ دقیقه پیاده روی سالم و با نشاط انجام داده و در بوستان بهجت برای افتتاح اتاق مادر و کودک، تجمع کردند.

محمدرسول رفعتی مجری برنامه با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی آئین افتتاح را آغاز کرد. شاهرخ امیری سرپرست شهرداری گفت: پارک بهجت نماد مشارکت و همکاری مردم با شهرداری است. وی افزود: اتاق مادر وکودک با ۷۲ مترمربع زیر بنا و۳ اتاق با هزینه ای معادل ۳ میلیارد ریال که یک میلیارد و۲۰۰ میلیون ریال آن توسط محمد فروغی به یادمان فرزند ناکامش شادروان آرش فروغی و بقیه از محل اعتبارات شهردار ی تامین و پرداخت شده است.

 امیری اضافه کرد: که سکوی آماده ساخت زمین والیبال و بسکتبال در جوار این اتاق آماده شده است که از خیرین و ورزش دوستان تقاضای همکاری در ساخت داریم.

حاج شیخ محمد زمان زمانی امام جمعه اوز نیز ضمن تشکر از خیرین درباره حلول ماه مبارک رمضان سخن گفت.

در ادامه محمد فروغی از حضار تشکر کرد و گفت: برای ساخت زمین والیبال و بسکتبال از محل خیریه مادرم حمایت می کنم که با تشویق حضار روبرو شد. وی افزود: کمتر از ۶ سال قبل که مبلغ ۱۲۰ میلیون تومان اختصاص داده بودم، تکافوی ساخت اتاق مادر و کودک را می کرد. به هر حال از پیگیری شهرداری تشکر می کنم. و اتاق مادر و کودک آرش فروغی افتتاح و آماده بهره برداری شد.

در ادامه شریف بازرگانی ادامه جلسه را به عهده گرفت و دوتن به روخوانی اشعار با گویش اوزی کتاب کورستونه فاروق ضیائی پرداخته و هدایا دریافت کردند.

جلسه در ساعت ۱۷ و ۳۵ دقیقه پایان یافت و چند جلد کتاب اشعار فاروق ضیائی بین حضار توزیع شد. برنامه افتتاحیه به همت، اداره ورزش و جوانان، شورای شهر، شهرداری و هیات ورزش های همگانی ترتیب یافته بود و به محمد فروغی و صدیقه نجم‌الدینی  لوح سپاس داده ‌شد.

در این آئین شیخ زمانی امام جمعه، محمد محمدی فرماندار، احمد امینی معاون، انسیه گلابی بخشدار مرکزی، شهردار روسای ادارات فرهنگ و ارشاد، برق، شبکه بهداشت و درمان، ورزش و جوانان، اتاق اصناف، تقریب مذاهب، شورای شهر، پسین اوز و گروهی از مردم و معتمدین حضور داشتند.


2 دیدگاه

  1. سلام آدرس اش،کجاست؟

  2. دورود به خیرین که شهر اوز را آباد کرده اند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد