افتتاح ایستگاه دوچرخه

افتتاح ایستگاه دوچرخه در اوز افتتاح شد. 

به گزارش پسین اوز، و در راستای تثبیت و ارتقاء انتخاب اوز به عنوان شهر دوچرخه و به همت شهرداری اوز ایستگاه دوچرخه در پارک نوروز به بهره برداری رسید.

در ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه روز یکشنبه ۱۷ تیرماه ۹۷ با حضور جمعی از مسئولان و ورزش دوستان و اعضای شورای اسلامی شهر اوز ایستگاه دوچرخه پارک نوروز با مدیریت امیر دودکانلومیلان به بهره برداری رسید.

در این آئین رئیس ورزش و جوانان اوز گفت: ما تنها بخشی در استان هستیم که به همراه شهرستان های مرودشت، استهبان، فسا و بوانات به عنوان شهر دوچرخه انتخاب شده ایم. سیدیوسف حسینی افزود: به همت شهرداری، شورا و هیات دوچرخه سورای اولین ایستگاه در پارک افتتاح می شود.

وی از شهردار تقدیر نمود و گفت: دوچرخه سواری یکی از ورزش های مفرح و استاندارد است. مسعود کراماتی شهردار اوز نیز اظهار داشت: که سلامت افراد باعث سلامت جامعه می شود. برای این که شهر اوز به عنوان شهر دوچرخه در عمل اجرا شود با همکاری دوچرخه سواران، هیات دوچرخه سورای، بخشداری، نیروی انتظامی و امیر دودکانلومیلان این ایستگاه برای استفاده عموم افتتاح می شود.

گفتنی است در این ایستگاه ۱۲ دوچرخه برای بزرگسالان، دو دستگاه دوچرخه بچه گانه، سه دستگاه ماشین بچه، دو موتور بچه گانه و سه دستگاه سه چرخه بزرگسالان وجود دارد که برای هم نیم ساعت استفاده از دوچرخه ها مبلغ پنج هزار تومان کرایه دریافت می شود.


1 دیدگاه

  1. قابل توجه. مسولین. اوز. روز شنبه این هفته. اقای. تبادر. استاندار فارس. در جمع. مردم بخش. قایمیه. کازرون. از پیگیری. ایشان. برای. ارتقای. بخش. قایمیه. به شهرستان. خبر. دادند. که برای. مردمومسولین. ومعتمدین. اوز. قابل. توجه. است

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد