افتتاح دبستان ۶ کلاسه سیف الله بازرگانی و سالن اجتماعات صالحه سیفایی در اوز

دبستان ۶ کلاسه سیف الله بازرگانی و سالن اجتماعات صالحه سیفایی با مبلغ حدود ۹ میلیارد تومان افتتاح و بهره‌برداری شد. 

به گزارش خبرنگار پسین اوز، همزمان با چهارمین روز از هفته دولت، دبستان ۶ کلاسه سیف الله بازرگانی و سالن اجتماعات صالحه سیفایی با حضور مسئولین استانی، فرماندار، روسای ادارات، خیرین آموزشگاه و معتمدین افتتاح گردید.

این پروژه خیر ساز به صورت مشارکتی توسط نوادگان سیف الله بازرگانی این پروژه خیًر ساز به صورت مشارکتی توسط فرزندان مرحومان محمدهاشم، محمدیوسف و عبدالغفور بازرگانی به نام و یاد پدربزر‌گ‌شان، با زیربنای ۸۰۰ مترمربع و در زمینی به مساحت ۲۲۰۰متر که ۱۲۰۰ متر محوطه و ۱۵۰ متر بهسازی دیوار می باشد. در ساخت پروژه از بهترین نما، مصالح، امکانات روز و تکنولوژی ها، پنجره های دوجداره و بهترین سنگ ها و موزائیک ها استفاده شده است.

 

 برای این پروژه حدود ۹ میلیارد تومان با مشارکت خیرین هزینه شده که طرف بانیان خیر به مردم و دانش آموزان این شهرستان تقدیم می شود. هر چه در توان و وظیفه اداره کل نوسازی بوده نیز کمک شده و امید که شاهد پیشرفت دانش آموزان در این آموزشگاه باشیم.

شریف بازرگانی یکی از بانیان خیر این آموزشگاه بیان داشت: معماری این مکان با نصب دو نماد بادگیر در آموزشگاه برای آشنایی مردم و دانش آموزانی که در مکان مشغول به تحصیل خواهند شد معرفی می کنیم.

وی ادامه داد: خیرین این مجموعه تصمیم دارند، در جهت حمایت از کسانی که در این مجموعه فرهنگی تلاش می کنند، یا مشکل مالی دارند و یا استعداد خوبی دارند را حمایت کنیم.

شریف بازرگانی از مسئولین استانی درخواست کرد: در پشت این مجموعه زمینی است که ما آن را نگه داشته ایم و اگر شهرداری و آموزش و پرورش موافقت کنند این مکان را به مکان تجاری تبدیل کرده و درآمدآن را صرف همین مکان شود.

در پایان آموزشگاه سیف الله بازرگانی توسط محمدامین رسایی کودک ۱۰ ساله یکی از نوادگان نسل پنجم سیف الله بازرگانی (نیکوکار اولیه دبستان) و سالن اجتماعات صالحه سیفایی توسط مسئولین افتتاح شد.

عکاس و خبرنگار: حمیرا نامدار و مریم سمیعی


1 دیدگاه

  1. مبارک دست خانواده بازرگانی درد نکند ما خیلی خوشحالیم دوباره مدرسه محلهمان باز می شود به امید پیشرفتهای خوب وموفقییت شاگردانی خوب در این مدرسه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد