افتتاح دستگاه آب شیرین کن یادگاری در اوز

دستگاه مدرن آب شیرین کن خیریه مرحوم حاج عبدالرحمان یادگاری در خیابان طاهری شهر اوز افتتاح و آماده خدمت رسانی به مردم شد.

 به گزارش پسین اوز، عصر روز دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ با حضور امام جمعه، شهردار، روسای شوراهای اسلامی شهرستان و شهر اوز و گروهی از خیران و معتمدان دستگاه آب شیرین کن خیابان طاهری شهر اوز به بهره‌برداری رسید.

حاج شیخ محمد زمان زمانی امام جمعه اوز ضمن تشکر از خیران گفت: آب، آبادانی می‌آورد و از حاج عبدالحمید یادگاری سپاسگزاری کرد.

 عبدالعزیز فقیهی فعال اجتماعی اوز ساکن شیراز ضمن تشکر از حضار گفت: عبدالحمید یادگاری به نیت خیر برای پدر و مادرش در سال ۱۳۹۵ خانه قدیمی پدرش را به ساختمان اختصاص داد و حالا در اواخر سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری می‌رسد.

 وی مشکلات مختلف از جمله کرونا و غیره را دلیل تاخیر دانست. فقیهی در ادامه اظهار داشت: این دستگاه روزانه ۲۵ هزار لیتر آب شرب سالم با سختی ۱۳۰ تولید می‌کند و پیوسته سه بشکه بزرگ آب سالم تصفیه شده با حجم ۸۰۰۰ لیتر ذخیره داریم. سیستم دریافت آب مانند خودپرداز بانک است.  ولی بعد از کشیدن کارت به جای پول آب به شما می‌دهد.

 وی افزود: در این دستگاه از ۵ لیتر به بالا آب داده می‌شود و هر ۲۰ لیتری ۵ هزار تومان بها دارد.

 این فعال اجتماعی و خواهرزاده عبدالحمید یادگاری اضافه کرد که سیستم آبدهی به صورت روزانه و شبانه است؛ و نازل روزانه با شلنگ ۵ متری است و شلنگ شبانه بدون نازل است.

 پس ماند آب نیز در خارج از ساختمان در بشکه ذخیره و برای کارهای ساختمانی و شستشو و غیره از آن استفاده می‌شود. ساختمان آب شیرین کن مجهز به فروشگاه است که نمایندگی محصولات میراب سان در جنوب فارس را عرضه می‌کند.

 در پایان اعلام شد که دستگاه حدود ۵۰۰میلیون تومان و باجه خودکار فروش ۱۲۰ میلیون تومان و ساختمان ۱۵ میلیارد ریال هزینه در برداشته است. گفتنی است که این دومین دستگاه آب شیرین کن در شهر اوز است.


2 دیدگاه

  1. جزاکم الله خیرین شهرمان که از هیچ گوششی فروگذار نیستند

  2. تشکر. از آقای. حمید. یادگاری. اوزی

    خداوند خیر و برکت به جناب. یادگاری خیر محترم بدهد مردم. اوز. سپاسگذار خیران. خود. هستند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد