افتتاح سفره خانه سنتی قلعه در اوز

به گزارش پسین اوز، عصر روز دوشنبه ششم اسفندماه ۹۷ سفرخانه سنتی قلعه با حضور گروهی از مردم و مسئولان و روحانیون مورد بهره برداری قرار گرفت.

تلاوت قرآن با صدای خوش حاج شیخ عبداله منصوری و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران آغازگر برنامه افتتاحیه سفره خانه سنتی قلعه بود.

سینا نامی مجری برنامه از حضور مردم سپاسگزاری کرد و گفت: این سفره خانه سنتی دارای ۳۰ غرفه است که ۱۵ غرفه آن مسقف و زمستانی و ۱۵ غرفه تابستانی است. اولین سخنران این مراسم بخشدار بود که اظهار داشت افتتاح این واحد یعنی ایجاد اشتغال برای ۲۵ نفر به طور مستقیم که برای دولت بسیار مهم و ارزشمند است.

محمدحسین آتش فراز نماینده عالی دولت در بخش کهن و بزرگ اوز افزود: از همه توانمندان درخواست می کنیم در زمینه ایجاد اشتغال و تولید و سرمایه گذاری کنند. سخنران بعدی مسعود کراماتی شهردار اوز بود که از زیبایی مکان و فضا و طراحی این سفره خانه تشکر کرد و گفت: گردشگری صنعت است و این صنعت باعث جذب گردشگری می شود. گردشگری صنعتی غیر مجازی است. کراماتی از عموم دعوت کرد تا در مراسم افتتاح تالار تنیس روی میز در روز پنجشنبه نیز شرکت کنند.

وی گفت علاوه بر کارهای اقتصادی الحمداله در امور فرهنگی و ورزشی نیز موفق هستیم. مدیر مجتمع علوم دینی اوز طی سخنان کوتاهی اظهار داشت: اگر نیازی در جامعه برآورده شود می توان آن را صدقه نامید. وی با اشاره به آیات قرآن کریم افزود: نیازمندی های یک انسان در جامعه بسیار مهم است و ۴ نیاز را تشریح کرد. وی از سایر سرمایه داران تقاضا کرد در این زمینه در شهر و روستا سرمایه گذاری کنند. شیخ صالح انصاری با اشاره به این که آینده بخش اوز بسیار روشن و مترقی است. گفت: هرکجا نیاز مردم برآورده شود آنجا بیشتر خداوند حضور دارد.

در پایان این آئین از حضار پذیرایی شد و سفره خانه سنتی قلعه اوز در زمینی به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع با فضایی جالب و هزینه ای افزون بر یک میلیارد تومان توسط مردم به بهره برداری رسیده و آغاز به کار کرد. این سفره خانه با سرمایه بخش خصوصی عبدالعزیز رسولی، ابراهیم هاشمی، محمد و عارف شکوه و فرزان معصوم زادگان ساخته شده است. طراحی سفره خانه توسط مهندس اردشیر شفائی و ساخت آن توسط احمد کریما انجام شده است. این سفره خانه سنتی قلعه اوز جنب جایگاه سوخت ملکی قرار دارد.   


3 دیدگاه

  1. قابل توجه. اعضای. شورا. ودیگر. فعالان. اجتماعی

    دولت. روحانی. در ۵. اسفند ماه. امسال. در جلسه هیت وزیران. با. ارتقا. واصلاح. تقسیمات. کشوری. در. ۱۳. استان. کشور. موافقت. کرد. که. ارتقای وایجاد. چندین. شهرستان جدید. وبخش. وشهر. والحاق. وانتزاع. درتقسیمات. کشور. سامل میشود. واعلام. شده. که. بازهم. این. موارد. در سایر. استانها. تداوم. دارد. جا. دارد که. مسولین. وفعالان. دلسوز. در بخش. بزرگ. ومستحق. اوز. نیز. پیگیر. امور. باشند

  2. اوزی خیرخواه

    با آرزوی موفقیت برای این سفره خواهشمند است آدرس محل سفره خانه قلعه اعتتاح سده را اعلام فرمابید و محصولاتی که در آن عرضه میشود برای خوانندگان اطلاع رسانی نمایید .

  3. اوزی خیرخواه

    با آرزوی موفقیت برای این سفره خانه قلعه خواهشمند است آدرس محل سفره خانه قلعه افتتاح شده را اعلام فرمابید و که مشخص نمایید در آن چه کالاهایی عرضه میشود تا برای خوانندگان اطلاع رسانی شود .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد