افزایش نمایندگان مجلس به ۳۳۰ و افزایش ۳ نفر به حوزه  انتخابی فارس

طرح اصلاح حوزه های انتخابیه و افزایش ۴۰ نفر به تعداد نمایندگان فعلی  مجلس که ۱ نفر سهم حوزه های انتخابی لارستان، اوز، جویم، خنج و گراش شد درمجلس مطرح است.

 به گزارش پسین اوز و به نقل از ایرنا با تصویب کمیسیون داخلی و شوراهای مجلس ۴۰ کرسی به ۲۹۰ کرسی فعلی در مجلس اضافه می شود.

بر پایه این گزارش ۳ نماینده به استان فارس افزوده می شود که قرار است به حوزه  انتخابیه شیراز و زرقان یک نماینده و به حوزه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد یک نماینده و به حوزه لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم یک نماینده اختصاص یابد.

در هفته های بعد مشخص می شود که آیا سهم حوزه انتخابی جنوب فارس ۲ نماینده است یا حوزه های انتخابی به ۱- لارستان و جویم ۲- اوز  خنج ، و گراش تقسیم می شود.


3 دیدگاه

  1. اگر حوزه انتخابیه اوز، گراش اش وخنج جدا بشه در صورت اتحاد اوز وخنج می توان یک نفر خنجی یا اوزی به مجلس فرستاد در غیر این صورت گراشی برنده است

  2. پیشنهاد. اوزی. از شیراز

    باید پیشنهاد شود که حوزه انتخابیه فعلی. به یکنفر. برای. لار وجویم. ویک نفر هم. برای. شهرستانهای. گراش. اوز. وخنج تقسیم شود تا عدالت. بیشتر. صورت. گیرد

  3. حکایت هفته دولت. دراوز

    فکر میکردیم. حد اقل در هفته دولت. امسال که شروع. شده است دفتر پلیس ۱۰+ در اوز. افتتاح شود که اصلا خبری. نیست. وکسبی هم. پیگیر وپاسخگو هم. نیست.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد