اقدامات حسین زاده در شهرستان اوز

اقدامات حسین زاده در شهرستان اوز

به گزارش پسین اوز، و به نقل از دفتر نماینده مجلس در شهرستان اوز، دکتر حسین زاده نماینده شهرستان های: لارستان، خنج، اوز و گراش در مجلس شورای اسلامی و به منظور پیگیری توسعه شهرستان اوز ابتدا مهندس فرزاد شریفی مدیر دفتر را مامور به بررسی محرومیت های شهرستان کرد و راههای توسعه و پیشرفت شهرستان اوز را برآورد نمود.

برپایه این گزارش، مشکلات آنتن دهی ارتباطات سیار و اینترنت کوره، قلات و شهرک توحید پیگیری شد و سایت مخابراتی روستای هود با تکنولوژی جدید و مدرن برای اولین بار در استان با اعتباری بالغ بر دومیلیارد تومان انجام شد.

همچنین مشکلات شهرک صنعتی اوز بررسی و برای برطرف شدن آن برنامه ریزی گردیده است. دو جاده خیرساز اوز- شرفویه(مربط) و اوز – بختیارویه کارشناسی گردید و برای حل مشکل آب بخش مرکزی و گردنه معروف به صحرا(جاده اوز- کهنه) پیگیری لازم به عمل آمده است. مبلغ ۵ میلیارد ریال از سوی بنیاد مسکن به روستای هود اختصاص یافت.

همچنین راه اندازی کارگاه صنعتی پوشاک بانوی اوزی با هزینه ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در شهرک صنعتی اوز، آبرسانی به شهر اوز، روکش آسفالت راه فرعی اوز-کوره- هیرم، اختصاص ۵ میلیارد ریال به سالن ورزشی کوره، پیگیری تامین بودجه نگارخانه و گالری و اختصاص ۳ میلیارد ریال و ۱۵۰ میلیون تومان برای ورزشگاه های فیشور، محلچه، هیرم و اسلام آباد و ۱۰۰ میلیون تومان برای مراکز بهداشت کهنه و بیدشهر از جمله اقدامات دکتر حسین زاده در شهرستان اوز است.

شریفی افزود: با پیگیری دکتر حسین زاده ۵۵ میلیارد تومان برای جاده اوز- بختیارویه اختصاص یافت. مهم ترین اقدام صدور موافقت نامه ساخت و تاسیس بیمارستان ۱۰۰ تخت خوابی یوسف راهپیما است و اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار پروژه اولویت دار و مهم در ۴ شهرستان لارستان، اوز، خنج و گراش بود.


2 دیدگاه

  1. کارمند بیمارستان اوز

    این خبر چندین وچند بار توسط سایت های مختلف در اوز بازتاب ومطرح شد ه است وبیشتر انها هم اگر در اینده عمل شود باز خوب است

  2. خدا خیرتان دهد
    لطفا نتیجه بررسی ها؟ تا کی بررسی و پیگیری و کارشناسی
    جاده کارشناسی-شهرک صنعتی بررسی……..

    مبالغ جاده هیرم-سالن ورزشی -نگارخانه و….جذب شده و یا کماکان بر روی کاغذ

    مواردی مانند جاده اوز /بختیارویه و اعتبار ۱۰۰ میلیاردی را که مبالغ سنگینی هستند ،مطمئنا در قالب تفاهم نامه و یا قرار داد بوده
    امضای زیبای شما مسئولین عزیز را ببینیم شاد میشویم.

    از این ۱۰۰ میلیارد ،سهم اوز مشخص بوده یا خیر

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد