امسال سه کاروان از لارستان به حج مشرف شدند

به گزارش پسین اوز امسال سه کاروان از لارستان عازم خانه خدا شده بودند. مدیرکاروان ۲۴۰۴۰ لارستان ضمن اعلام این خبر گفت: در سال جاری دو کاروان اهل سنت و یک کاروان اهل تشیع جمعا ۴۳۶ نفر زائر از لارستان راهی بیت اله الحرام شده تا آئین حج تمتع را برگزار کنند.

سیدمحسن علوی افزود: ۲۷۶نفر از برادران و خواهران اهل تسنن در قالب دو کاروان که ۱۱۶ نفر آنان با مدیریت اینجانب و ۱۶۰ نفر با مدیریت عبدالحمید بی غم و کاروان اهل تشیع ۱۶۰ نفر زائر با مدیریت حاج موغلی بوده است.

وی اضافه کرد که: زیارت دور غار حرا، غار ثور، قبرستان ابیطالب در کنار فریضه حج در مکه انجام شد و مدت توقف زائران در مکه ۲۶ روز و در مدینه ۴ روز و ۸ ساعت و زیارت دور شهدای احد، مسجد ذوقبلتین، مساحد سبعه و قبا توسط زائران به عمل آمد. عبدالحمید ذهبی  مولودی خوان اقماری نیز در کاروان ۲۴۰۴۰ حضور داشته است.

وی در گفت گو با پسین اوز اظهار داشت: به دلیل این که سن من از ۵۳ سال تجاوز کرد نتوانستم به عنوان خادم در خدمت کاروان باشم. لذا فیش حج تمتع به صورت رایگان توسط محمدعلی عبدالغنی احراری دریافت داشته که برای وی حج انجام دهم و چون علاوه بر فیش کلا مبلغ ۱۸ میلیون تومان نیز حج تمتع هزینه داشت مبلغ ۹ میلیون تومان آن توسط نیکوکار اهل خنج حاجی عیسی نفیسی و بقیه نیز توسط زائران پرداخت گردید که اجر همه با خداوند است.

وی در پایان  گفت: زائران بیت اله الحرام هر کدام مبلغ ۲۰۰ دلار ارز با بهای ۴ هزار و ۲۰۰ تومان نیز از بانک دریافت داشتند و روحانی کاروان ما حاج عبداله منصوری تعیین شده بود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد