انتخابات شورای شهر و مطالبات مردم(۳)

به گزارش پسین اوز، ۲۰ اسفند سال جاری ثبت نام از داوطلبان عضویت در شوراهای شهر آغاز می شود. برای ثبت نام برگه گواهی عدم سوء پیشینه الزامی است. برای اطلاع شهروندان عزیز اعضای شوراهای دوره اول تا پنجم شهر اوز را یادآوری می کنیم:

الف- دوره اول: ۱-عبدالرزاق اوزایش ۲-عبدالعزیز خضری که وی بعد از چندی استعفاء و به جای وی محمد امینی وارد شورا شد.۳-دکتر ادیب رحمان پور ۴-حاج خالد خضری ۵-عبدالعزیز فقیهی.

ب- دوره دوم: ۱-ایرج سیفائی ۲-عبدالرزاق اوزایش ۳-محمد عسکری ۴-عبدالحمید خضری ۵-قدریه غیاثی.

ج-دوره سوم: ۱-محمد عسکری که وی بعد از چندی استعفاء و به جای وی قدریه غیاثی جایگزین شد.۲–محمدرسول صباغی ۳-علی تیرزن ۴-محمد امینی ۵-عبدالرحمن دستوری.  

د-دوره چهارم: ۱-جعفر راستگو ۲-محسن مهرآوران ۳-محمود محبی ۴-همایون نامی ۵-نوید خادمپور که وی از سوی شورا به عنوان شهردار انتخاب شد و به جای وی حمید مرادی وارد شورا شد. ۶-فرهاد رحمان زاده ۷-طیبه نامی.

ه-دوره پنجم: ۱-فریبا صالحی ۲- مهران عسکری ۳-جعفر راستگو ۴-محمود محبی ۵-فرهاد رحمان زاد.

ی-دوره ششم :؟؟؟؟؟؟؟؟؟

گفتنی است که شوراها از مظاهر مشارکت مردمی و برای تسهیل امور مردم است. شوراها طبق قانون اساسی مدیریت شهر و روستا را برعهده دارند. از مردم انتظار است به کسانی رای بدهند که مصالح عمومی را بر مصالح فردی ترجیح دهند.


3 دیدگاه

  1. همشهری واستقرار ادارات مهم

    شورای چهارم وپنجم در استقرار ادارات مورد نیاز مردم نا موفق عمل کردند تا جاییکه سایر بخشهای کوچکتر لارستان مانند جویم وبنارویه وبیرم دارای دادگاه ثبت اسناد دفتر پلیس ۱۰ و……هستند وما تا کنون ازین ادارات مهم محروم هستیم وروزانه به لار وگراش مراجعه میکنیم

  2. بسیار عالی .مصلحت عمومی از وظایف هر انسان صالح است و بالعکس. درود بر مدیر سایت

  3. علی عسکر عسکری

    با سلام
    در لیست منتخبین شورای شهر در ادوار مختلف بر اساس میزان آرای کسب شده ، در دور سوم مرحوم محمد عسکری نفر اول و در دور پنجم مهران عسکری نفر دوم می باشند لطفا تصحیح بفرمایید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد