اهدای زمین به بیمارستان امیدوار و ساخت پانسیون

به گزارش پسین اوز و به نقل از روابط عمومی بیمارستان امیدوار اوز یک بانوی نیکوکار اهل اوز یک قطعه زمین به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به بیمارستان امیدوار اهدا نمود. بر پایه این گزارش بانو حاجیه کلثوم دانشپور یک قطعه زمین مرغوب به مساحت ۳۰۰ متر مربع در کوچه حاشیه بلوار امام خمینی (ره) به منظور ساخت پانسیون پزشکان اهدا نموده است.

دانشکده علوم پزشکی لارستان، بیمارستان امیدوار اوز و اعضای موسسه خیرین بیمارستان و هیات امنا بیمارستان از اقدام این بانوی نیکوکار سپاسگزاری کردند و در سومین جلسه موسسه خیرین در روز دوشنبه ۸ مهر ۱۳۹۸ اعضای موسسه ضمن قدردانی از بانو حاجیه کلثوم دانشپور اظهار داشتند در این زمین یک باب پانسیون ضریب دو طبقه و ۴ واحد مسکونی ساخته خواهد شد. مدیر بیمارستان امیدوار در جلسه موسسه خیرین اعلام داشت این پانسیون با مشارکت ۵۰ درصدی خیرین و دانشکده علوم پزشکی لارستان ساخته خواهد شد.

وحید علمدار از خیرین و نیکوکاران درخواست کرد تا بیمارستان را در ساخت این پانسیون همراهی کنند چون وجود پانسیون باعث وجود پزشکان متخصص در بیمارستان خواهد شد. مجید حلاجی دبیر موسسه خیرین نیز در این جلسه گفت: دکتر کریمی رئیس دانشکده و اعضای موسسه خیرین و رئیس بیمارستان امیدوار ضمن تقدیر از بانو حاجیه کلثوم دانشپور در اهدای زمین گفت: نیکوکاران می توانند در این موضوع مشارکت تا نسبت به ساخت پانسیون اقدام شود.

 


1 دیدگاه

  1. قابل توجه مسولین بخش اوز

    بسیار عالی کار ارزشمن خانم دانشپور اینشالله که خیران ونیکوکاران همت کنند تا این محل ساخته شود برای امدن پزشک متخصص خیلی لازم است

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد