اولین شورای شهرستان اوز تشکیل شد

به گزارش پسین اوز، و به نقل از فرمانداری شهرستان اوز، پس از جلسات درونی شوراهای اسلامی شهر، روستا و بخشهای تابعه  اوز ، شورای فرادست شهرستان اوز طبق مقررات تشکیل و هیات رئیسه آن مشخص شدند.

با پیگیری و تاکید علی پور فرماندار اوز شورای شهرستان اوز پس از انتخابات درونی شوراها با حضور پنج عضو این شورا متشکل از بهروز طاعتی، یعقوب ارتشدار از بخش بیدشهر، محمود محبی و جعفر راستگو از شهر اوز و فتح الله امینی از بخش مرکزی تشکیل جلسه داد و با نظارت فرماندار شهرستان هیات رئیسه آن انتخاب شدند که نتیجه رای گیری در انتخابات به شرح زیر اعلام می گردد:

جعفر راستگو رئیس شورای شهرستان، فتح الله امینی نایب رئیس شورا، بهروز طاعتی و یعقوب ارتشدار دبیران شورای شهرستان و محمود محبی سخنگوی شورا انتخاب شدند.

دو نماینده شورای شهرستان برای شورای حل اختلاف شهرستان هم بهروز طاعتی و فتح الله امینی انتخاب شدند.

لازم به ذکر است در این جلسه شاحسنی بخشدار بیدشهر، باقری و هاشمی کارشناسان فرمانداری حضور داشتند.

علی اصغر علی پور فرماندار اوز در پایان اظهار داشت: با ایجاد شورای شهرستان می توان بسیاری از مطالبات مردم را بهتر و بیشتر پیگیری کرد و این شورا را بسیار مهم و ارزشمند دانست.


3 دیدگاه

  1. با احترام. ویک. سوال

    کسانیکه. اطلاع. دارند. بفرمایند که. اقای. فتح الله. امینی. از. کدام. منطقه. هستند. واهل. کجا. هستند. با. تشکر

  2. کاسب. شاغل در اوز

    مردم در انتظار هستند که. بزودی. معاون فرمانداری. وبخشدار مرکزی. شهرستان. تعیین. ومعرفی. شود. تا. با. یاری. وهمکاری. جناب فرماندار محترم. به. مطالبات. ونیازهای. اساسی منطقه. سریع تر رسیدگی. شود. با. سپاس

  3. مبارک است ، ضمنا ننوشتید نماینده شوراى شهرستان در استان کیست ؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد