اولین نشست مهندسین برای تاسیس نمایندگی نظام مهندسی شهرستان اوز

به گزارش پسین اوز، شنبه ۷ دی ماه با حضور مهندسین شهرستان اوز  در شهرداری ، مقدمات تاسیس نمایندگی نظام مهندسی شهرستان اوز را فراهم کردند.  

در ابتدا مهندس مسعود کراماتی شهردار اوز در مورد انتظارات مردم از مهندسین و لزوم توجه بیشتر در ساخت و ساز توضیحاتی دادند . آنگاه در مورد پیشنهاد بنیاد مسکن در مورد خانه های روستایی و لزوم بکار گیری تعداد بیشتری از مهندسین در ارائه خدمات مهندسی صحبت کرد.  سپس مهندس محمد رسول رفعتی به آموزش چند ضابطه معماری در طراحی نقشه های معماری و در حین ساخت منازل مسکونی و تجاری پرداخت.

در انتها مهندس شریف بازرگانی در مورد روند موافقت هیئت رئیسه نظام مهندسی فارس با تشکیل نمایندگی نظام مهندسی اوز سخن راند و گفت: این مراحل شامل مذاکره حضوری با مهندس رجبی  ریاست نظام مهندسی کل کشور و دستور شفاهی و کتبی ایشان به مهندس سیف زاده ریاست نظام مهندسی فارس و پیگیری های لازم در شیراز توسط اینجانب و مکاتبه شورای شهر  و شهرداری اوز و تاکید فرماندار و نهایتا تصویب آن در هیئت رئیسه نظام مهندسی فارس بوده است . پس از ارائه گزارش توسط بازرگانی ، فرم تهیه شده،  توسط مهندسین حاضر در جلسه امضا و مقرر گردید سایر مهندسین علاقمند آن را پر نمایند . در مورد مکان استقرار دفتر نمایندگی نظام مهندسی شهرستان اوز پیشنهاداتی مطرح گردید که مقرر شد در این زمینه بررسی بیشتری صورت پذیرد .

لازم به ذکر است که به دلیل ماموریت مهندس یونس رضایی رئیس نظام مهندسی لارستان ، در این جلسه حضور نداشتند.

در پایان حضار در جلسه اظهار داشتند امید است که در اسرع وقت دفتر نمایندگی شهرستان اوز توسط مسئولین افتتاح گردد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد