بارش افکار در طرح پایتخت کتاب

به گزارش پسین اوز، و به منظور استفاده از پیشنهادات و دیدگاه های علاقمندان به کتاب و کتابخوانی از سوی دبیرخانه نامزدی پایتخت کتاب مراسمی در تالار امیدوار بیمارستان اوز برگزار شد.

در این آئین که ابراهیم احمدی مجری آن بود به گزارش جامع و مختصری از روند چگونگی پایتخت کتاب در ایران، فارس و اوز پرداخت و در ادامه فروغ هاشمی رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی اوز نیز پیرامون مقام آوری اوز به عنوان شهر خلاق در ترویج کتابخوانی جام باشگاه های کتاب و روستای فیشور به صحبت پرداخت و از حضار برای همکاری در این طرح تقاضای همکاری کرد و گفت: در اصل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اوز و شهرداری متولی این موضوع هستند. اما در اوز کارگروهی فعال به ریاست مهران عسکری و دبیری ابراهیم احمدی و همکاری اینجانب و محسن مهرآوران تشکیل شده است که اقدام به تشکیل دبیرخانه شده است و برای تقویت این کار گروه خانم ها محمودپور، طیوری، رحمان پور و آقای ساسان پیرزاد نیز همکاری می کنند.

ابراهیم احمدی نیز اعلام کرد که هدف از این طرح درگیر شدن اقشار مختلف و مسئولان در موضوع کتاب و کتابخوانی است. وی افزود تاکنون ۱۳ میلیون تومان جذب کرده و باز هم احتیاج به اعتبار بیشتری است. وی افزود: توسط محسن مهرآوران و همسر ایشان برای دبیرخانه لوگو تهیه شده است. در ادامه جلسه بخشدار، رئیس آموزش و پرورش، رئیس و نایب رئیس شورای شهر، رئیس ورزش و جوانان، مدیر موزه مردم شناسی، دبیر شهر دوستدار کودک، محمد خواجوی، محسن آزرمی، محمد احمدی، کامیلا کامیاب، پروین صالحی و ساسان پیرزاد دیدگاه ها و پیشنهادات خویش را مطرح ساخته و کودک خردسال السا ارژنگ نیز شاهنامه خوانی پرداخت.

و در پایان حضار پیشنهادات خویش را به دبیر، دبیرخانه پایتخت کتاب ارائه دادند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد