بازارچه کار و فناوری و هنر دانش آموزان مجتمع آموزشی و فرهنگی آفرینش

به گزارش پسین اوز، دانش آموزان مجتمع آموزشی و فرهنگی آفرینش در یک روز شاد و به یاد ماندنی در فعالیت های گروهی  و تک نفری در کارهای هنری، مواد غذایی و خلاقیت در بازارچه یک روزه کار و فناوری و هنر ۲۱ اسفندماه کارهای خود را به نمایش گذاشتند.  

این نمایشگاه همراه با نمایش زنده عمو نوروز و معرفی سفره هفت سین دانش آموزان آغاز شد. در سالن این مجتمع نمایشگاه کارهای هنری دانش آموزان پایه های اول تا  نهم با مربیگری فایزه کامیاب دبیر هنر مجتمع آفرینش با نظم و هنرمندانه چیده شده بود و انواع هنرهای دستی شامل: تکنیک مدادرنگی، تصویر سازی، خوشنویسی، کار برروی چوب، مجسمه سازی، گواش، اکریلیک، عروسک سازی، ساخت جعبه اوریگامی، آب رنگ، ترام نقطه، ترام خط، آب مرکب، گلاژ، ملیله کاغذی، بافتنی، طراحی بنا، سوخته نگاری، ساخت تابلو سنگی، کاشی کاری، نقاشی برجسته، ویترای، طراحی روی پارچه، کاردستی کودکان و ساخت عروسک با مواد دور ریختنی و…  به نمایش گذاشته شده بود.

در محوطه مجتمع میزهای بازارچه کار و فناوری کار با: روزنامه باطله، گلدوزی روی لباس، کار با چوب، کاشت گل و سبزی، ساخت لوستر، گونی بافی، کار با سیم توسط دانش آموزان متوسطه هفتم، هشتم و نهم با دبیران کار و فن آوری نازنین حبیبی و مژده برنا همراه بود. در این نمایشگاه نیز مواد غذایی سالم و دست ساز توسط دانش آموزان همراه با والدین به فروش می رسید.

دختران دانش آموز مجتمع آفرینش یک روز پرنشاط و رنگارنگ را در کنار همکلاسی ها، خانواده و مسئولان مجتمع از ساعت ۳ الی ۸ بعد از ظهر را سپری کردند.


1 دیدگاه

  1. درود بروجودتان

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد