بازدید از ساختمان مهدکودک و بهزیستی فیشور

به گزارش پسین اوز، و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان ساختمان مهدکودک و خدمات بهزیستی فیشور بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

برپایه این گزارش معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان به اتفاق معاون برنامه ریزی و بخشدار اوز از ساختمان مهد کودک و خدمات بهزیستی در حال ساخت روستای فیشور بازدید  گردید. پیمانکار این ساختمان در گزارشی اعلام کرد که این مجموعه در زمینی به مساحت یک هزار و ۶۴۰ مترمربع و با زیربنای یکهزار و ۸۴۰ مترمربع در سه طبقه در حال ساخت است. تاج الدین محمدی افزود: ساختمان مهدکودک و خدمات بهزیستی تاکنون بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و افزون بر ۱۵ میلیارد ریال به همت حاج اسفندیار زمان پور یکی از نیکوکاران فیشور هزینه شده است. محمدی با بیان این که مجموعه مهدکودک و خدمات بهزیستی فیشور به مشاوره ازدواج و سایر خدمات بهزیستی و نگهداری و تربیت نونهالان می پردازد گفت: برای اتمام کامل این مجموعه بزرگ افزون بر ۳۵ میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان ضمن اظهار تشکر و قدردانی از حاج اسفندیار زمان پور بانی خیر این مجموعه خدماتی گفت: ساخت این مجموعه تاثیر به سزائی در روند آموزش نونهالان و خدمات رسانی در امور بهزیستی دهستان بزرگ فیشور خواهد بود. علی اصغر علی پور و محمدحسین آتش فراز معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری لارستان و بخشدار اوز نیز ضمن سپاس از نیکوکار این مجموعه از توجه مردم فیشور به امور عمرانی زادگاه خویش تشکر کردند.


1 دیدگاه

  1. خداوند عمر با عزت نصیب دهیار فعلی مهندس تاج الدین محمدی و عضو فعال شورا فاطمه گل حقیقت عطا کن…الهی امین

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد