بازدید از کارگاه صنعتی پارس بتون هود

در ششمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی از کارگاه صنعتی پارس بتون هود با حضور مسئولین بازدید شد.

به گزارش پسین اوز، علی اصغر علی پور فرماندار شهرستان اور ضمن تشکر از حضار و برادران شریفی عنوان داشت: این فرصت ایجاد شد که از یکی واحدهای فعال صنعتی شهرستان بازدید شود که نقش بسیار مهمی در توسعه صنعتی شهرستان داشته و مایحتاج یکی از بزرگ ترین بخش های تولیدی که ساختمان است و بحث بسیار بزرگی در خدمات کشور دارد حضور پیدا کرده و با نوع و نحوه تولیدات آشنایی پیدا کنیم.  

ابراهیم ماهوری سرپرست اداره صمت شهرستان اوز از همه مدیران همراه تشکر کرد و گفت: یکی از حوزه های مهمی که باعث رشد و توسعه اقتصادی کشور می شود حوزه صنعت است و از برادران شریفی به عنوان صنعتگران نمونه شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

سعید شریفی یکی از سرمایه گذاران کارگاه صنعتی پارس بتون هود گفت: این کارگاه صنعتی با مدیریت عبدالرئوف شریفی حدود پانزده میلیارد تومان توسط برادران شریفی سرمایه گذاری شده است. در این کارگاه برای ۲۵ نفر به طور مستقیم و حدود ۱۵ نفر غیر مستقیم اشتغالزایی شده است و محصولات این کارگاه شامل: تیرچه بلوک و موزائیک درجه یک می باشد که در استان و منطقه و هم به خارج از استان ارسال می شود.

در این بازدید مسئولان با توضیحات سعید شریفی مسئول کارگاه با نوع و نحوه تولیدات کارگاه آشنا شدند.

در پایان از برادران شریفی به عنوان یکی از صنعتگران نمونه شهرستان با اهدای لوح تقدیر شد و مراسم با صرف صبحانه به پایان رسید. 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد