بازدید بخشدار مرکزی به مناسبت هفته نیروی انتظامی

بخشدار مرکزی به اتفاق دهیاران و شوراهای بخش مرکزی به مناسبت هفته نیروی انتظامی از نیروی انتظامی شهرستان اوز بازدید کردند.

به گزارش مریم سمیعی خبرنگار پسین اوز، شنبه مورخ ۱۵ مهر ماه ۱۴۰۲، گلابی بخشدار مرکزی به اتفاق دهیاران، رئیس شورا و نائب رئیس شوراهای محلچه، کهنه و شهرک توحید به منظور عرض تبریک هفته نیروی انتظامی از خدمات آنان به مردم تجلیل کردند.

در این جلسه ابتدا گلابی بخشدار مرکزی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و معرفی اعضاء، از خدمات سرهنگ محمدی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اوز در این چند مدت اخیر تقدیر و تشکر نمود.

همچنین هر کدام از اعضا درخواست ها و مشکلات خود را بیان و از خدماتی که سرهنگ محمدی برای روستاها  انجام داده اند تشکر کردند.

سرهنگ محمدی سخنان خود را با شعار امسال «شهروند قانون مدار، پلیس خدمتگزار » شروع کردند. محمدی گفت: اگر در خانه های خودمان توانستیم فرهنگ سازی کنیم حتماً جامعه و شهرستان نیز پیشرفت خواهد کرد. برنامه ای در حال اجرا است به نام امنیت محله محور. یعنی اینکه ما به کمک شما مردم، خیرین، معتمدین، دهیاران، شوراها و … روستا و شهر ها را می گردیم و مشکلات را بررسی می کنیم و اول خود شما به متخلفان تذکر می دهید و در آخر ما ورود خواهیم کرد. چون خود مردم روستا بهتر به مشکلات و اتفاق های که در شهر و روستا می افتد واقف هستند و اگر شهروندی تخلف هایی که در شهر و روستا انجام می گیرد را گزارش ندهد به شهر و روستای خود خیانت کرده است. هدف ما فقط این است که بتوانیم در آرامش و امنیت در کنار یک دیگر زندگی کنیم. 

گلابی بخشدار مرکزی خواستار افزایش نیرو در پاسگاه انتظامی فیشور شد که سرهنگ محمدی قول همکاری را دادند. همچنین در رابطه با موضوع امنیت محله محور از طرف دهیار، ائمه جمعه و دیگر مسئولین قول همکاری را دادند.

لازم به ذکر است که حسین پور دهیار کهنه، سلامی نائب رئیس شورای شهرک توحید، اکبری دهیار شهرک توحید، کوهگرد دهیار محلچه، محمدی شورای کهنه، احمدی رئیس شورای کهنه در این جلسه حضور داشتند.

در پایان با دادن لوح سپاس از طرف بخشدار مرکزی از زحمات جناب سرهنگ تشکر و قدردانی شد.

 

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد