بازدید سه ساعته فرماندار از اماکن ورزشی شهر اوز

فرماندار شهرستان اوز به اتفاق رئیس اداره ورزش و جوانان و گروهی از روسای هیات های ورزشی از اماکن ورزشی شهر اوز بازدید کرد.

به گزارش پسین اوز و به نقل از اداره ورزش و جوانان شهرستان اوز، فرماندار به اتفاق رئیس اداره ورزش و جوانان، رئیس شورای شهر و جمعی از روسای هیات های ورزشی و ورزشکاران از اماکن ورزشی موجود در شهر اوز بازدید کرد.

در این دیدار که در عصر جمعه ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ صورت گرفت محمد محمدی فرماندار اوز از مجموعه زمین چمن شهدا، تالار شطرنج، مهمانسرا، تالار کاراته و ووشو، تالار بدنسازی زمین پیما، خوابگاه زمین پیما، تالار میراحمدی، تالار ریاست جمهوری، تالار تنیس امینی و تالار های خصوصی بدنسازی سام فیت، المپیک، توپ سیاه و بیلیارد به مدت افزون بر سه ساعت بازدید و با مسائل و مشکلات آنها آشنا شد و گفت: اینجانب آمادگی دارم تا با هیات های ورزشی دیدار و برای برطرف شدن مشکلات آنان همکاری کنم.

محمدی در پایان گفت: از زحمات خیرین و دوستداران ورزشی تشکر می کنم و با اماکن ورزشی شهر آشنا شده باید برای جذب اعتبارات به منظور حفظ و نگهداری آنها اقدام شود.


2 دیدگاه

  1. ورزشکار. قدیمی. در اوز

    جناب فرماندار خیران ورزشی سنگ تمام گذاشته اند الان مسولین در اوز باید به‌دنبال اعتبارات دولتی. وارتقای. نمایندگی. ورزش. اوز باشند

  2. دانشجوی ورزشکار بومی

    هر انسان مسولی در مقابل این همه خدمات خیران ونیکوکاران در ورزش شهرستان اوز باید احساس مسولیت کند وبرای آن کسب بودجه واعتبار آت دولتی نمایند وبرای ارتقای نمایندگی ورزش. به اداره مستقل کوشش وجدیت نماید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد