بازدید فرماندار و همراهان از طرح های عمرانی فیشور

به گزارش پسین اوز، و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان اوز فرماندار به اتفاق معاون؛ بخشدار مرکزی و مدیر دفتر فرماندار و رئیس اداره بهزیستی شهرستان اوز از طرح های عمرانی خیرساز در فیشور بازدید و آنها را بررسی کردند.

برپایه این گزارش مسجد نبی(ص)، زمین چمن ورزشی و نمایندگی بهزیستی که در فیشور در حال ساخت است مورد بررسی قرار گرفت. مسجد نبی(ص) در زمین ۱۶ هکتاری واقع در منطقه پهنویه فیشور با هزینه ای افزون بر ۴ میلیارد تومان ساخته می شود. هزینه این مسجد بزرگ را نیکوکار جوان فیشوری به نام ابراهیم نقی پور از محل خیریه پدرشان تامین وپرداخت کرده است.

مهندس ناظر این ساختمان تاج الدین محمدی است که اظهار داشت: مسجد نبی(ص) که با همت ابراهیم نقی پور به یادمان پدرشان ساخته می شود براساس مصالح مرغوب و آخرین سیستم و فن آوری جدید ساخته می شود.

ساختمان بهزیستی نیز به همت نیکوکار فیشور حاج اسفندیار زمان پور با هزینه ای افزون بر ۱۵ میلیارد تومان ساخته می شود که در پایان بازدید علی اصغر علی پور فرماندار، سینا آقایاری معاون، انیسه گلابی بخشدار مرکزی و حسین کهریزی مدیر دفتر فرماندار، فاطمه اسدی رئیس اداره بهزیستی اوز ضمن سپاسگزاری از نیکوکاران طرح های عمرانی و مذهبی، مسجد، ساختمان بهزیستی و زمین ورزشی اظهار داشتند که خدمت به مردم موجب رضای حق تعالی است و در پایان لوح تقدیر و سپاس از سوی اداره بهزیستی شهرستان اوز به بزرگواران حاضر در جلسه، حاج اسفندیار زمان پور، تاج الدین محمدی و عبدالعزیز نصریانی اهدا شد.

در آیین قدردانی شاکر عبدی رئیس شورا و منصور سلیمانی دهیار فیشور نیز حضور داشتند.


2 دیدگاه

  1. کارمند شبکه بهداشت. اوز

    باسپاس از فرماندار دلسوز جناب مهندس علی پور منتظر افتتاح ادارات ثبت. ودادگیتری و…….هستیم که دراین دولت. استقرار یابند. موفق. باشید

  2. و سپاس از خانم حقیقت که حامی معنوی این طرح بودن

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد