بازدید مدیرکل محیط زیست فارس از تالاب هیرم اوز

به گزارش پسین اوز، و به نقل از پایگاه خبرى پیام دانش، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان فارس به اتفاق رئیس اداره نظارت اداره کل و روساى ادارات حفاظت محیط زیست شهرستان هاى لارستان و فیروزآباد، به دعوت گروه طبیعت گردى تاگاره در تالاب هیرم حضور یافته و اظهار داشت: مشارکت مردم در حفظ محیط زیست یکى از شاخص هاى توسعه یافتگى است.

دکتر حمید ظهرابى افزود: از اعضاى انجمن تاگاره بویژه سعید شریفى که ترتیب این برنامه را داده است تشکر مى شود و باعث افتخار و خوشحالى است که تالاب زیباى هیرم در بخش بید شهر شهرستان اوز میزبان سالانه پرندگان آبزى وکنار آبزى است. وى مشارکت مردم در حفظ محیط زیست را ستود وگفت در کشورهاى توسعه یافته مردم مشارکت و فعالیت چشمگیر در این مورد دارند و نقش مردم اوز بسیار مهم است.

دکتر ظهرابى اضافه کرد حمایت از حیوانات وخفاظت از محیط زیست وظیفه اصلى ماست وحدود ٢٠٠ محیط بان این وظیفه خطیر را به عهده دارند، قبل از سخنان مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس، محمود محبى رئیس شوراى اسلامى شهر اوز، فروغ هاشمى سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامى، پروانه پدرام عضو گروه تاگاره، سعید شریفى و یوسف محمودى، به ترتیب درباره تاسیس اداره در اوز، سابقه محیط زیست، فعالیت هاى انجمن تاگاره، و اهمیت حفظ محیط زیست به طور مختصر صحبت کرده و حضار به صرف  صبحانه سالم پرداختند.


1 دیدگاه

  1. اوزی دوستدار منطقه

    باید برای تاسیس اداره محیط زیست در شهرستان اوز مطالبه جدی شود این اداره خیلی لازم است برای شهرستان ما

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد