بازدید و جلسه ریس هیات کاراته استان فارس با مسولین ناکامورای استان و ورزشی اوز

استاد مبارکی ریس هیات کاراته استان فارس در جلسه ای که در سالن ورزش و جوانان اوز برگزار شد ضمن بررسی مشکلات ، مطالب مهمی را بیان کردند.


در این جلسه علاوه بر استاد مبارکی و رزنده مسول بازرسی هیات کاراته استان ، حسینی ریس ورزش و جوانان اوز ، استاد راستگو و استاد مدررسی ریس و نایب ریس سبک ناکامورا و سی شین استان ، خانم کارگر ریس بانوان سبک ناکامورا ، پیرزاد عضو هیات ریسه سبک ناکامورا در ایران ، هیات کاراته اوز و جمعی از مربیان و قهرمانان اوز حضور داشتند .

در این جلسه ابتدا حسینی ریس ورزش و جوانان اوز ضمن خوش آمد گویی به هیات کاراته استان به فعالیتها و تواناییهای کاراته اوز در بخش بانوان و آقایان اشاره کرد .


سپس حضار در جلسه ضمن تشکر از حضور استاد مبارکی و بیان تحولات مثبت در چندین ماه اخیر کاراته استان، مسائل و مشکلات کاراته را مطرح و تقاضای رفع این مشکلات را داشتند . و پس از سخنان حضار ،استاد مبارکی با اشاره به قدمت و پیشرفتهای کاراته در شهر اوز و تشریح فعالیتهای اخیر هیات کاراته استان و پاسخ به برخی سوالات مطرح شده ، راههای ارتباط بهتر و قانونی با هیات کاراته استان را بیان کردند و توصیه نمودند که فعالیتها از کانال هیات کاراته استان انجام شود که در این صورت هیاتهای شهرها شاهد خدمات بیشتر از هیات استان خواهند بود و در پایان جلسه استاد مبارکی اشاره ای کردند به مسابقات بزرگ اورآسیای اسفند ماه که در شیراز برگزار خواهد شد . و شرکت در این مسابقات را فرصتی برای پیشرفت کاراته دانستند .


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد