با افزایش اعتبارات، ساخت راه‌های جنوب فارس سرعت می‌گیرد

با پیگیری‌های ویژه نماینده جهادی و انقلابی جنوب فارس؛
با افزایش اعتبارات، ساخت راه‌های جنوب فارس سرعت می‌گیرد
مهندس حسین‌زاده نماینده مردم شریف لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی از افزایش اعتبارات جهت تکمیل راه‌های جنوب استان فارس در بودجه سال ۱۴۰۰ خبر داد.
او می‌گوید: «میزان اعتبار باند دوم بزرگراه جهرم – لار – بندرعباس نسبت به سال گذشته ۱۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت. پروژه‌های ساخت راه‌های اصلی لار – کهورستان، لار – بستک و لار – جهرم، بهسازی راه اصلی فیروزآباد – قیر – خنج نیز ۶۳ میلیارد و نیم نسبت به سال گذشته افزایش یافت.»
گفتنی است این اعتبارات از محل بند ط تبصره ۲ مربوط به شرکت توسعه و ساخت زیربناهای حمل و نقل کشور تامین خواهد شد.
این افزایش اعتبار در حالی است که در سال ۹۹ با پیگیری‌های مداوم مهندس حسین‌زاده اعتبارات جدیدی برای راه‌های جنوب فارس جذب شد، به گونه‌ای که اعتبارات جذب شده برای بزرگراه جهرم – لار – بندرعباس نسبت به سال ۹۸، پنج برابر افزایش پیدا کرد.


همچنین طبق گفته مهندس شبانی مدیرکل راه و شهرسازی لارستان بودجه این اداره کل در سال ۹۹ نسبت به سال پیش از آن، سه برابر افزایش یافت.
پیش از این نیز با پیگیری‌های صورت گرفته توسط مهندس حسین‌زاده و جلسات و مکاتبات متعدد با وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل بانک ملی ایران مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان از طریق ماده ۵۶ به محور لار – جهرم و تونل شهدای خلیج فارس(بالنگستان) اختصاص یافته‌بود.
مهندس حسین‌زاده ابراز امیدواری کرد که با پیگیری‌ها و اقدامات انجام شده کار ساخت بزرگراه جهرم – لار – بندرعباس و دیگر محورهای مواصلاتی حوزه انتخابیه هرچه زودتر به مراحل نهایی نزدیک شود و چشم‌انتظاری مردم برای ساخت برخی از جاده‌ها که عمر آغاز ساخت آن‌ها به ۱۰ و ۱۵ سال رسیده است، پایان یابد.


2 دیدگاه

  1. دانشجوی اوزی

    برای راههای شهرستان. اوز بودجه ای. دیده. نمیشود

  2. و باز هم خبری از بودجه برای جاده های اوز نیست
    این داستان ادامه دارد….

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد