با حضور قائم مقام مدیرکل استان: سرپرست جدید کمیته امداد امام(ره) شهرستان اوز معرفی شد

با حضور قائم مقام مدیرکل استان

سرپرست جدید کمیته امداد امام(ره) شهرستان اوز معرفی شد

کامران بهرام قاری سرپرست شد

آیین معارفه سرپرست جدید کمیته امداد امام(ره) شهرستان اوز ساعت ۱۱ و ۴۵ دقیقه صبح روز سه شنبه سوم خرداد در تالار فرمانداری با حضور قائم مقام و مدیر بازرسی کمیته امداد امام(ره) استان، فرماندار و مسئولان برگزار شد.

به گزارش پسین اوز، فرماندار شهرستان اوز در این آیین گفت: تاخیر در انتصاب مدیرکمیته به دلیل انتخاب فرد شایسته و کاری بوده است و امروز شاهد انتصاب یک فرد زحمتکش و پرکار هستیم. محمد محمدی با اشاره به سابقه کمیته امداد امام(ره) گفت: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی به منظور کمک به مستضعفین و محرومان تاسیس کمیته امداد است و از زمان تاسیس کمیته در این شهرستان شاهد تحولات زیادی بوده ایم.

وی چند توصیه به مسئول جدید کمیته امداد امام(ره) کرد: ۱-با خیرین و علما در ارتباط مستمر باشید. ۲-مراکز نیکوکاری که در شهرستان تاسیس شده اند را تقویت نمایید. ۳-سعی شود حداقل دو نیروی بومی در مجموعه خود داشته باشید. ۳-ضمن تشکر از زحمات محمد دهقان مسئول سابق از تجربیات وی بهره مند شوید.

قائم مقام کمیته امداد(ره) استان فارس با اشاره به چگونگی تاسیس کمیته امداد امام(ره) در کشور گفت: حال ما پیوسته خوب است چون اولا خیرین بی ادعا اطراف ما هستند. دوما ما خدمتگزار نیازمندان واقعی هستیم و سوم این که تنها نهادی هستیم که نام امام زینت بخش سازمان ماست.

بهروز مهربانیان ضمن معرفی کامران بهرام قاری گفت: ایشان یکی از کارشناس برجسته و نمونه اشتغال در استان بوده است که امیدواریم بتواند در اوز نیز منشا اثر خوب باشد.

کامران بهرام قاری که قبل از انتصاب در سمت کارشناس مسئول اشتغال کمیته امداد امام(ره) شهرستان فراشبند خدمت می کرده است گفت: سعی می کنم اعتماد مدیرکل و فرماندار را پاسخ دهم و از این که فرصت خدمتگزاری به مردم شهرستان فرهنگی اوز نصیب من شده است خدا را شاکرم.

در ادامه احمد خضری مدیر خانه مطبوعات اوز گفت: مردم انتظار دارند که: ۱-برای مددجویان اشتغال آوری شود. ۲-برای محل کمیته امداد(ره) شهرستان مکان مناسب درنظر گرفته و ساختمان جدید ساخته شود. ۳-خیرین و مردم این شهرستان صادق، شفاف و پای کار هستند امیدواریم شما هم پاسخ آنان را به خوبی بدهید. ۴-از خدمات دهقان مدیر سابق در راه اندازی مراکز نیکوکاری و خیرین به نام شهرستان تشکر می شود.

فریبا صالحی رئیس شورای شهرستان نیز گفت: ۱-لازم بود محمد دهقان مدیر سابق حضور داشت و گزارش عملکرد خویش را ارائه می داد تا در جریان باشیم. ۲-ما در مورد مسکن و اشتغال در این حوزه بی اطلاع هستیم. ۳-لازم است کمیته ابتدا خودکفا شود و جا و مکان مناسب داشته باشد. ۴-رئیس جدید لازم است با شورای شهرستان در ارتباط باشد.

همچنین فریبا برازنده عضو شورای شهر، طیبه نامی مدیرمرکز اشتغال آفرینی بانوان کمیته امداد اوز و احمد نعمتی از مرکز نیکوکاری مهر فیشور و محلچه نیز مطالبی ایراد کردند: نامی ضمن معرفی و چگونگی اشتغال بانوان خواستار توجه کمیته به قشر بانوان توانمند شهرستان شد و احمد نعمتی خواستار افزایش نیرو و به کارگیری نیروی بومی و فعالیت مراکز نیکوکاری را تشریح کرد. 

در پایان حکم انتصاب کامران بهرام قاری به عنوان سرپرست جدید کمیته امداد امام (ره) شهرستان اوز قرائت شد و لوح تقدیر به زحمتکش سرپرست موقت کمیته امداد امام(ره) اوز اهداء و از زحمات وی قدردانی شد. محمد دهقان مدیر سابق در جلسه حضور نداشت.


4 دیدگاه

  1. همشهری.از شهرستان. اوز

    یک منزل. ۲ طبقه در اوز محل چهار اداره است ادارات جهاد کشاورزی. دامپزشکی. منابع. طبیعی. واداره کمیته امداد. در یک خانه مستقر هستند نظر شماها چیست ؟؟!!

  2. اداره اوقاف اوز ریس ندارد؟؟!

    آقای فرماندار چرا پس از انتقال ریس اداره اوقاف اوز به لار کسی جایگزین برای اداره اوقاف اوز نمی آیند. علت چیست

  3. از فقرای شهر اوز

    اداره ای که خودش جا و مکانی ندارد وکلا دریک اتاق مستقر شده چگونه می تواند خانه سازی و ایجاد شغل ودرامد برای مردم کند(سبحان الله)

  4. در پاسخ به نوشته فقرای شهر اوز باید بگویم ایده و فکر داشتن برای پیشرفت و توسعه و ایجاد مسکن و امکانات برای نیازمندان و مددجویان نیاز به خانه ای وسیع و بزرگ ندارد در یک اتاق کوچک هم می شود برنامه ریزی کرد و هم می شود ایده و فکر داشت و هم می شود با مسئولین بالا دستی تعامل و گفتگو کرد و بودجه گرفت . . البته مردم اوز مطالبه گر نیستیم اگر از حق خود دفاع کنیم قطعا مسئولین هم حساب کار دستشان می آید که باید تلاش کنند . مردم بخواهند و پیگیر باشند همه چی بدست می آید. وقتی مردم مطالبه کنند مسئول مجبور می شود که با جدیت پیگیر موضوعات باشند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد