بخش بیماران دیابتی در موسسه خیریه بیمارستان امیدوار راه اندازی شد

به گزارش پسین اوز وبه نقل از روابط عمومی بیمارستان امیدوار اوز ، آجی مزرعی رئیس واحد بیماران موسسه خیریه بیمارستان با اعلام این خبر افزود:

آزمایش  قند خون سه ماهه (هموگلوبینA1C) یک آزمایش خون بسیار مهم برای بیماران دیابتی میباشد که درغربالگری بیماران کارایی داشته و نشان میدهد افراد دیابتی به چه میزان در کنترل بیماری دیابت موفق بوده اند،به همین منظور در راستای افزایش کیفیت خدمت رسانی به همشهریان، با پیگیری های واحد بیماران و به همت خیرین نیک اندیش،کیت های اندازه گیری  قند خون سه ماه(HbA1C) خریداری شده و در اختیار آزمایشگاه بیمارستان قرار گرفته است تا از این پس بیمارانی که زیر نظر درمانگاه ارتقاء سلامت می باشند و در این واحد تشکیل پرونده داده اند آزمایش  هموگلوبینA1C آنان به صورت رایگان انجام گردد.

وحید علمدار مدیر بیمارستان ضمن ابراز خرسندی از راه اندازی واحد بیماران دیابتی در بیمارستان بیان کرد: هزینه های مربوط به  ویزیت پزشکان و سایر آزمایشات مربوط به بیماران دیابتی دارای پرونده، به صورت رایگان خواهد بود و بیمارستان هزینه های این بیماران را پرداخت خواهد کرد.         


2 دیدگاه

  1. ثابت شده فقط این بیمارستان جزء ادعا هیچی بهمراه نداشته،اصلا خدماتشون خوب نیست و هیچ امکانات درستی نداره منجمله اتاق خصوصی و دستگاه mri و ct scan و…
    اونوقت هرسال هم مدام میگین خوبترین و کاراترین بیمارستان اوز

  2. اداره بیمارستان امید وار دولتی بوده وانجمن های خیریه گر چه کمک حال بیماران بوده اما بطور مستقیم کمک مالی به دولت می کنند نه بیماران با تشکر احمد صالحی زاده از گروه ن والقلم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد