بررسی طرح ورودی شهر اوز در استانداری

شیراز- محمدربیع خضری: موضوع ترافیک ورودی شهر اوز از سمت بخش بیدشهر(بلوار وحدت) با هماهنگی فریبا صالحی رئیس شورای شهرستان، و حضور تعدادی از شهروندان اوز مقیم شیراز و مدیرکل فنی، حمل و نقل و ترافیک استانداری فارس در شیراز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش پسین اوز، فریبا صالحی رئیس شورای شهرستان به اتفاق محمدرسول و محمد باغی، محمدربیع خضری و عبداله فریدی از فعالان اجتماعی اوز ساکن شیراز با امیرحسین جمشیدی دیدار و موضوع طرح ترافیک ورودی (بلوار وحدت) شهر اوز بحث و بررسی شد.

ملاقات کنندگان مسیر پشت بیمارستان امیدوار را مورد نقد قرار داده و خواستار اصلاح ورود مستقیم در بلوار شهر شدند و از مدیرکل دعوت کردند تا برای بازدید از طرح به اوز سفر کند.

امیرحسین جمشیدی مدیرکل ضمن سپاس از مردم گفت: با پیشنهادات شما مخالفتی ندارم اما در مورد امور عمرانی شهرها بهتر است که مسئولان تصمیم گیری کنند. این جلسه ۱/۵ساعته با قول مساعد مدیرکل فنی دفتر استانداری برای هر چه بهتر اجرا شدن طرح های عمرانی و ترافیکی شهر اوز پایان یافت.


3 دیدگاه

  1. اوزی از بندر عباس

    این ملاقات کاملا درست موافق هستیم اما تصمیم آن با شورای شهر وشورای ترافیک شهرستان اوز است که باید هماهنگ اقدام شود وگرنه یک مسافرت کوتاه یک مسول. استانی کاری از پیش نمیبرد انصافا باید مسافران ورودی وارد مرکز شهر شوند

  2. اوزی دلسوز

    عنوان تیتر خبری با مراجعه چند نفر به استانداری. چندان تطابق ندارد

  3. البته طرح موضوع درست است ولب چرا رئیس شورای شهرستان که عضو شورای شهر هم هست رفته شیراز خوب دست شو ا خودشه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد