بررسی مشکلات جهاد کشاورزی اوز در استان

فرماندار به اتفاق مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اوز در شیراز با رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس دیدار و مشکلات کشاورزی شهرستان را بررسی کردند.

به گزارش پسین اوز و به نقل از فرمانداری شهرستان اوز، فرماندار به اتفاق مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اوز به منظور پیگیری و برطرف نمودن مسائل و مشکلات جهاد کشاورزی در شیراز به دیدار رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس رفتند.

در این دیدار که مجتبی دهقان پور رئیس، علیرضا واحدی پور قائم مقام، ناصر انصاری مدیر امور اداری سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، اسماعیل قاسمی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اوز حضور داشتند، محمد محمدی فرماندار شهرستان اوز کمبودها و مسائل و مشکلات جهاد شهرستان اوز را تشریح کرد و گفت: این نهاد با زحمات اسماعیل قاسمی اداره می‌شود ولی به دلیل کمبود وجود نیروی انسانی بسیاری از برنامه‌ها و اهداف جهاد در این شهرستان عملی نمی‌شود.

محمدی از رئیس سازمان درخواست نیروی انسانی، امکانات اداری از جمله ساختمان و غیره را نمود.

اسماعیل قاسمی مدیر جهاد کشاورزی و آبخیزداری شهرستان اوز نیز ضمن تایید سخنان فرماندار گفت: کمبود نیروی انسانی در راس مشکلات است.

در پایان مجتبی دهقان پور رئیس سازمان جهاد کشاورزی از پیگیری فرماندار صمیمانه قدردانی کرد و گفت: نیروی انسانی کارآمد می‌تواند ما را به اهداف تعیین شده رهنمون سازد و در این رابطه قول مساعد داد که نیروی انسانی جهاد کشاورزی شهرستان اوز را تامین کند.

وی برای برطرف شدن مشکلات جهاد اوز دستورات لازم را به قائم مقام و مدیر امور اداری سازمان صادر کرد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد