برگزارى نشست شوراى مسکن شهرستان اوز

جلسه شوراى مسکن شهرستان اوز  با حضور شبانى مدیر کل راه و شهرسازی لارستان، محمدى فرماندار، معاونت های مسکن و ساختمان، املاک وحقوقی و شهرسازی و معماری این اداره کل و روسای دستگاههای اجرایی شهرستان با موضوع بررسی مسائل و مشکلات طرح نهضت ملی مسکن شهرستان و ارائه راهکارها جهت رفع موانع و تسریع در روند اجرایى تشکیل گردید.

به گزارش پسین اوز و به نقل از روابط عمومى اداره کل راه و شهرسازى لارستـان، مدیر کل راه و شهرسازى لارستـان در این جلسه به  معاونت های مربوطه دستور داد با توجه به تحویل نقشه های تفکیکی با واحدپذیری حدود ۶۱۰ واحد به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس  تمامی نقشه های اجرایی فار ۲ جهت آماده سازی در مهلت یک هفته ای به بنیاد مسکن تحویل شود و جهت پیاده سازی نقاط توسط نقشه بردار با سرعت اقدام گردد.

وى تصریح کرد: با توجه به مساله کمبود زمین اراضی شناسایی شده جدید به لحاظ مستعد بودن و اخذ استعلامات اقدامات لازم و فوری بر روی آنها انجام و با اداره کل منابع طبیعی مکاتبات لازم به عمل آید .

مدیر کل راه و شهرسازى لارستـان ضمن قدردانى از فرماندار، شهردار و شوراى اسلامى و دستگاههای اجرایی، خاطر نشان کرد: امیدواریم اقدامات بسیار خوبی دراین راستا شکل گیرد و با تسریع در صدور پروانه های ساختمانی شهرستان اوز جز شهرستانهای پیشرو در نهضت ملى مسکن باشد .


1 دیدگاه

  1. متقاضی. نهضت مسکن ملی

    زمانی می شود باور کرد که مردم با چشمان خودشان عملیات اجرایی مسکن ملی را به بینند وگرنه در زمان فرماندار قبلی هم. همین حرفها را بدهند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد