برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اوز

جلسه شورای فرهنگ عمومی امروز سه شنبه در سالن فرمانداری برگزار شد.

به گزارش مریم سمیعی خبرنگار پسین اوز، جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اوز با حضور فرماندار، نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت جنوب فارس و دیگر مسئولین در سالن فرمانداری برگزار شد.

ابتدا فروغ هاشمی ضمن خیر مقدم، مصوبات جلسه قبل را بیان کرد و گفت باید برای مراسمات پیش رو از قبیل: بازگشایی مدارس، هفته دفاع مقدس و هفته وحدت برنامه ریزی کنیم.

محمدی فرماندار، ضمن تسلیت ایام حسینی بیان کرد که امسال ۶ مهر مصادف با آغاز هفته دولت است که امیدواریم مثل سال ها قبل به نحو احسن این مراسم برگزار شود. همچنین خواستار تشکیل کمیته برگزاری شد تا بر اساس راهبردها برنامه ریزی شود.  

وی گفت: بحث پایتختی کتاب است که ان شاالله بتوانیم از ظرفیت ها استفاده کنیم که امسال این عنوان به شهرستان اوز برسد.

سلمان پور فرمانده سپاه اوز، پیشنهاد دادند تا یک مکان ثابتی برای حفظ آثار معنوی شیخ عبدالعزیز قاضی زاده داشته باشیم. و حتی می توانیم تشییع جنازه ایشان را که با شکوه برگزار شد به تصویر بکشیم و در معرض دید همگان قرار دهیم. همچنین برای دانش آموزان زلزله زده طی هماهنگی هایی که انجام گرفته قرار شد به مدت دو روز سفر به شیراز داشته باشیم.

همچنین از جمعه ۳۱ شهریور مراسم های هفته دفاع مقدس از قبیل: افتتاح مسابقات چهار جانبه فوتسال، عطر افشانی قبور شهدا و زنگ مدرسه، دیدار با خانواده شهدا، تقدیر از خواهران و برادران پیشکسوت دفاع مقدس، مسابقات فضای مجازی، ایستگاه صلواتی و … شروع خواهد شد.

حجت الاسلام محمد لقمان مدیح نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت جنوب فارس عنوان کرد که هفته وحدت در اوز مهم ترین و اصلی ترین فعالیت ما در استان فارس خواهد بود و تمام تلاشمان این است که این فعالیت به خوبی صورت گیرد.

وی گفت: اگر ما هشت سال توانستیم استقامت کنیم این مظهر وحدت ملی است و هفته وحدت این نیست که سالی یک بار مراسم گرفته شود بلکه هفته وحدت نمودی در پیروزی انقلاب اسلامی دارد.


1 دیدگاه

  1. حکایت شورای فرهنگ. عمومی

    معمولا شورای فرهنگ. عمومی در شهرستان با حضور روحانیون. ارشد منطقه برگذار میشود وحضور آنها باعث ارتباط. وبرادری. ووحدت بیشتر ورضایت مردم میشود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد