برگزاری نشست مشترک هیئت فوتبال لارستان با مسئولین هیئت فوتبال بخش اوز

جلسه مشترک هیئت فوتبال لارستان با رئیس و اعضای هیئت فوتبال بخش اوز به میزبانی اداره ورزش و جوانان در سالن کنفرانس اداره برگزار گردید.

 در این نشست ورزشی دو طرف بر تقویت رشد و توسعه فوتبال در منطقه تاکید داشتند و مقرر شد در سال ۹۷ با برنامه ریزی های منظم و مدون خود لیگ فوتبال لارستان را برگزار نمایند.

 طارمی زاده مسئول هیئت فوتبال لارستان به اتفاق هیئت همراه که مهمان هیئت فوتبال بخش اوز بودند اعلام کرد فوتبال در لارستان باید به جایگاه اصلی خود بازگردد و تلاش خواهیم کرد این مهم با همکاری خیرین و پیشکسوتان فوتبال منطقه عملی گردد. وی همچنین در این جلسه اعلام کرد درصدد خواهیم بود در صورت وجود امکانات و زیرساخت های لازم و موافقت های اصولی امتیاز لیگ یک فوتبال کشور را خریداری نمایم تا لارستان هم بتواند با حضور در فوتبال کشور به رشد و توسعه این ورزش در لارستان بزرگ امیدوار باشد. 

 میلاد پیشداد مسئول هیئت فوتبال بخش اوز نیز در این نشست مشترک ورزشی خواهان برگزاری مسابقات فوتبال لیگ برتر لارستان با حضور تیم های کل منطقه و مسابقات قهرمانی بخش های لارستان و همچنین برگزاری مسابقات فوتبال پیشکسوتان لارستان و برگزاری کلاسهای مربیگری و داوری درجه یک کشوری و آسیا در منطقه شد.

 در این گردهمایی ورزشی سید یوسف حسینی رئیس اداره ورزش و جوانان با ابراز خرسندی از فعالیت مجدانه هیئت فوتبال لارستان گفت امیدواریم با تلاش های بی وقفه هیئت فوتبال، فوتبال لارستان را در سطح کشور مطرح نماییم. در این جلسه همچنین حبیب اله قادری به بیان مشکلات ورزش فوتبال در لارستان پرداخت وعبدالحمید پیشداد پیشکسوت فوتبال لارستان و دبیر هیئت فوتبال این شهرستان، ابراهیم احمدی سردبیر نشریه پیام اوز، علی تیرزن دبیر سرویس ورزشی نشریه پسین اوز و تنی چند از اعضای هیئت فوتبال لارستان در خصوص نحوه سازماندهی و برگزاری مسابقات و دوره های آموزشی مربیگری و داوری و مدیریت در فوتبال بحث و تبادل نظر نمودند.

در پایان به عبدالحمید پیشداد مسئول تربیت بدنی سابق و پیشکسوت فوتبال لارستان و میلاد پیشداد و مهرداد پیشداد رئیس و دبیر هیئت فوتبال بخش اوز لوح سپاس از طرف هیئت فوتبال لارستان اهدا شد. 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد