برگزیدگان جشنواره تک بازیگر تجلیل شدند

به گزارش پسین اوز، آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره مجازی بازیگری (تک‌بازیگر) دهه هنر فارس به میزبانی شهرستان اوز در تالار فرمانداری شهرستان اوز برگزار شد.

در این آیین علی اصغر علی پور فرماندار اظهار داشت: جمع هنرمندان یک جمع شادی است  و به رونق هنر تئاتر تاکید کرد. وی گفت: یکی از دلایلی که شهر اوز را برای مسئولیت خود انتخاب کرده است فرهنگی بودن این شهر است و از هنرمندان که با شرایط سخت  کرونا در عرصه‌های مختلف فرهنگی حضور دارند  ابراز خرسندی  و این را افتخاری برای شهرستان اوز دانست.  وی ادامه داد: با نهایی شدن وضعیت اداره به‌ زودی حکم رئیس صادر خواهد شد و استقلال بودجه فرهنگی را پیگیری خواهد کرد.

فروغ هاشمی رئیس اداره فرهنگ اسلامی چگونگی برگزاری جشنواره مجازی بازیگری (تک‌بازیگر) دهه هنر فارس و این که هنرمندان شهرستان اوز در این جشنواره هم در بخش تک بازیگری و هم در بقیه بخش‌ها توانسته‌اند مقام‌های خیلی خوبی کسب نمایند  از همه‌کسانی که طی سال‌ها هنرهای نمایشی را حمایت کرده‌اند تشکر کرد. وی گفت: ضرورت دارد با رونق فعالیت های هنری، هنرنمایی های برجسته هنرمندان را ماندگار نماییم. 

در این نشست مهندس جعفر راستگو رئیس شورای شهرستان، مسعود کراماتی شهردار، مهندس علی رضا خادم پور دبیر انجمن نمایش، عبدالعزیز خضری، پروانه پدرام، مرتضی هاشمی، طیبه نامی، فرشته سادات حسینی در خصوص هنر ششم تئاتر و ضرورت فعالیت آن سخنانی را بیان کردند.

در پایان این نشست از هیات اجرایی، برگزیدگان  بازیگری، نویسندگی و کارگردانی و دست اندرکاران جشنواره تک بازیگر  همچنین تمامرکودکان شرکت کننده تجلیل شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد